Just isäntä soitti ja kysy, että miten aika on kulunu. Sanoin, että älä odota, että kotona ois paikat puts-plank, sillä sisällä en ole tehny yhtään mitään kotitöitä!!

ulkona oon hääränny sellasta, mikä ei het pistä silmään... oon leikannu orapihlaja-aidan taimien väleistä ruohot pois, oon kitkeny kukkapenkit (ja päätin muuten repiä sipulikukat pois perennapenkistä, sillä vaikka ne on keväällä kauniita, ni lakastuneina ne on iha sikarumii!!! mieluummin perennapenkki, joka saa kasvaa omassa rauhassa ilman sipuleita, ja sit sipulikukille omat penkkisä!!!) -paitsi, että noi molemmat on sellasta, että jälki näkyy =) mut ehkä tärkeämpää ois ollu siivota sisällä, ku kitkeä pihalla =P

Mut tein mä jotain sellasta, joka kohta näkyy myös sisältä käsin =) mä nimittäin pesin ikkunat ulkoo päin ja siivosin terassin. Eilen jo kannoin kaikki viherkasvit ulos, jotta voin pestä ne ja superkastella ne ja jotta ne sais päivänpaistetta ja happea. Onneks aurinko on paistanu vaan pilvien läpi, ni ne ei oo paahteeseen joutunu =)

Kun kitkin perenna-sipulipenkkiäni, ni surukseni sain huomata, että 6 perennatainta ei oo lähteny lainkaan kasvuun... nyt on penkissä rumat kolot, mutta eiköhä aika korjaa nekin. jos ei muuten, ni mekaanisesti mun käsien kautta (uutta istuttamalla)

aijuu ja mä pesin maton =) mitähän painekyllästetty terassi tykkää mäntysuopaliuoksesta? mä nimittäi pesin sen maton meidän terdellä, ku muualla oisin vaan sotkenu sitä enempi ja enempi... ihana tuoksu!!! ja ootan, että saahaan PUHDAS matto lattialle =)

hitto! mähän oon saanu vaikka mitä aikaseks! (ja juu-u, laiska töitänsä laskee, mutta mähän olen myöntänyt jo useaan otteeseen, että mä OLEN laiska ja saamaton!! ja että sohva vetää AINA enempi puoleensa, ku kotityöt!)

kiitos ja hei! PLÄÄH! huomenna töihin!!! mä oon KOKO VIIKON osannu olla TÄYSIN ilman työmietteitä!! ja oon hemmetin kiitollinen työkavereille, ku ne ei oo soitellu mulle joka välissä! onhan tässä työpöydällä kyllä lappua ja lippua, joissa on mulle kysymyksiä ja huomatuksia viikon töistä =) mutta parempi näin! ku niin, että ne ois noista asioista soitellu! kaikki nimittäin ON sellasia asioita, että ne kestää oottaa =) KIITOS TOIMINTATAVASTANNE! =)