Ruumiillisesti nimittäin. En oo PIITKÄÄN aikaan ollu ruumiillisesti näin väsähtäny =) me nimittäin värkättiin taas koko päivä pihassa!! isäntä ja kaivinkonemies oli autotallin pohjan ja sähkökaapeleiden kimpussa ja mä sain VIHDOIN JA VIIMEIN multakuorman ruusupenkin ääreen =) Siinä mä lapioin 50cm*6m*80cm (syvyys-pituus-leveys) istutusaltaan täyteen multaa ja VIHDOIN pääsin istuttamaan edes puolet ruusun taimista!!! On se multa vaan painavaa tavaraa =) mut nyt on vihdoin penkki lähes kunnossa!

meitsi miettii sitä, että uskallanko laittaa penkin päälle suojakankaan ja kankaan päälle kuorikatetta? vai pitääkö se mullan liian märkänä?? HELP ME!

isäntä ja kaivurimies sitte oli katkassu maakaapelin... meitsi meni kilttinä emäntänä keittämään kahvia, mutta ei ollukaan sähköjä.... kävin vähä kehumassa isäntää, että ku olivat hoksanneet kytkee sähköt pois, ku kaivavat siinä maakaapelin lähellä... mutta se ei ollutkaan hoksaamista vaan vahinko!!! kauha oli nirhassu maakaapelin ja maadoituskuparin poikki ja brobleema oli valmis...

ei muutaku vikailmoitus vattenfallille ja kaapelin päät esiin. ongelma oli se, että tolpalta tulevassa kaapelinpätkässä oli vielä virta... mä harvoin pelkään mitään rakennus ja äijäjuttuja, mutta nyt  pelkäsin, että isäntä kärventyy elävältä ku se sitä kaapelin päätä siellä repi esiin. mä olin lähes hysteerinen sen sähkön kanssa... mut onhan se iha helevetin vaarallista!!! ONNEKS MITÄÄN EI KÄYNY!!!! ei vaikka vilma-koira "kompastu" vapaana heiluvaan sähköiseen kaapelinpätkään... hemmetti! se ois palanu poroks pienestäki hipaisusta!!! ja mä en haluu poroa lemmikiksi!!! mä haluun pitää vilman!!!

yit:n miehet (aika kommeet sellaset) kävi sit korjaamassa kaapelin ja rauhotteli, että "muistakaa, että te ette sitte ole ainoot, joille näin käy!! joka viikko on samanlainen tapaus ja tällä viikollaki te ootte jo toiset!" =) ja toki se lohdutti =)

loppu hyvin kaikki hyvin - ja VÄSYNEITÄ mutta onnellisia!