joulua odotellessa =) mulla on PIIIIITKÄSTÄ aikaa vähä joulufiilis!!! en oo aatellu yhtään sitä, että "ku meillä ei ole lasta, ni ei ole jouluakaan..." vaan nyt katselen kauppojen hyllyjä siinä mielessä, että "voi tosta voisin itse tehdä jotain jouluksi... ja tosta kans... ja tosta..."

viimeviikolla kävin halpahallissa ja tänää käytiin keskisellä, ni tällaisia juttuja tarttu messiin:

1063506.jpg

Joulunumero Kotivinkistä, pikkuvispilä, winernougat crushia, värillisiä marsipaaneja, mantelimassaa, pullavuokia, karamellivuokia, kissamuotti, koiramuotti, jalanpohjamuotti, hopeakuulia, punanen vihreä ja musta elintarvikeväri =P

Kyl hulluksha tässä on tullu!! Ja TOIVON että nää kaikki tulis ees kertaalleen käytettyä!!!

Mä vaa en osaa yhtään tota marsipaanin käsittelyä!!! Mulla ei oo yhtää minkäänlaista mielikuvaa siitä, että miten sitä käsitellään. Oon kolme iltaa surffannu netissä vain etsien erilaisia marsipaaniohjeita! ideoita koristeiden tekoon löytyy vaiks kui paljon, mutta... miten mä TYÖSTÄN tota marsipaania??? voiko sitä pursottaa? voisko joku auttaa???