Mä elän nyt NIIN EPÄUSKOISTA vaihetta elämässä, että mä en tiedä miten mun pitäis olla. Pitäiskö mun olla niin ku KAIKKI oottaa, että oon vain iha hemmetin onnellinen ja iloinen ja elän euforiassa ja rakennan pilvilinnoja... vai voinko elää niin, kuin miltä musta tuntuu: vain istun ja tuijotan, elän elämääni kuin ei mitään, olen cool ja viilee ku viilipytty.

tai siis oon eläny kuulisti ja viileesti ku viilipytty, mutta ku se ei oo muitten mielestä hyvä, ni sit mä vaan istun ja tuijotan. yritän päästä eroon kuuliudesta ja yritän innostua ja olla onnellinen - mutta ku en saavuta sitä, mitä pitäis, ni sit mä vaan istun ja tuijotan. ja tunnen, kuinka suu kääntyy vain kokoajan alaspäin ja ryhti menee kumaraks...

testissä on edelleen kaksi viivaa, mutta testiviiva ei ole niin vahva lainkaan, ku kontrolliviiva.

essi mulle eilen tako järkeä päähän ja huusi mulle totuuksia korvaan =P ja essin mieliks menin tänään verikokeeseen. en ite ois halunnu, mutta essi on oikeassa siinä, että kun tulos tulee ni helpottaa: ei tartte miettii et onko se kemiallinen, ja voi alkaa suremaan jos se on kemiallinen!!

mutta mä en ois halunnu testiin, sillä en halua kuulla kenenkään vieraan suusta "voi valitettavasti sä et ole raskaana!" haluan suojella itteeni ja vain olla ja tuijottaa!! tai haluan elää normaalia elämää! ja saaha PIENEN hymyn kasvoilleni joka kerta ku käyn vessas, ku huomaan että vuoto ei ole alkanut.

neuvolan täti oli ihana! se sano että vain viis lapsettomuushoitolasta on hänen urallaan ollu ( ja se ura on jotain parikyt vuotta) että hän aikoo paneutua meihin kunnolla =) Vielä ku se sais siihen OIKEAN MAHOLLISUUDEN!!!

 

erään vanhan vertaistukiystäväni taisin eilen suututtaa, ku sanoin että en ole onnellinen, en osaa iloita, en vauhkoa innoissani kokoajan - vaan elän elämääni: teen töitä, teen kotitöitä, katon telkkaa.. olen ja vain tuijotan... tämän ystävän mielestä toimin sitte vissiin väärin - eikä hänestä sitten olekaan enää kuulunu mitään... anteeksi, että tunnen näin, enkä niin kuin yleisesti ottaen voidaan olettaa...

tällä hetkellä sijaistoiminnotkaan ei inspiroi... mä vaan oon ja odotan.

verikokeen tulokset saan vasta maanantaina.