Päässä humisee! Pää tuntuu isolta! Kädet tuntuu isoilta! Mitä he*****ä mulle tapahtuu?
 
No mä ehkä tiedän! Nää on allergiaoireita! Mä taidan olla allerginen haikaralle! KYLLÄ! Aivan oikein! Allerginen sille haikaralle, joka tuo lapsia...
 
Allergia on todettu reilu kaksi vuotta sitten, ja oireilua on yritetty helpottaa jos jotenkin: erilaisia hormonihoitoja, keinohedelmöitystä, luomuilua, unohtamista, yrittämisen lopettamista... mikään ei vain auta... allergia sen kuin on ja pysyy...
 
Tämän hetken allergiaoireet johtuu siitä, että luin juuri tuntemattoman ihmisen nettipäiväkirjaa, ja oli kuin olisi omaa tekstiään lukenut...
 
Ahdistaa!!! Kuinka moni joutuu kokemaan tämän saman kuin minä? Tämä kun on yksi niistä "kokemukista" joita ei haluaisi pahimman vihollisensakaan joutuvan kokemaan...
 
Miksi en osaa itkeä? Tämä olo, mikä mulla nyt on, on ehkä mun itkua... olo on kuin olisin ruumiini ulkopuolella, toiminnot pysähtyvät, katse tuijottaa kokoajan samaan paikkaan näkemättä mitään, pää painaa, kädet painaa, äänet kuuluu tosi kovina... selkä on ihan hemmetin pitkä... jos en tietäis, mistä tää kaikki johtuu -siis siitä haikara-allergiasta- niin luulisin, että olen tullut hulluksi. (ja nyt joku kysyy "ai miten niin tullut?" "ai miten niin luulet että olisit tullut?"
 
Täytyypä mesettää vähän ystäväni kanssa, josko saisin olon rauhoittumaan...
 
Huomenna kolmas -ja viimeinen inseminaatio- sitten aletaan piinaamaan... ja sitten petytään...  ja sitten kootaan itsemme ja kohdistetaan katse kohti pääsiäistä, jonka jälkeen tehdään koeputkihedelmöitys...
 
OKSETTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!