Nyt se on sitten lyöty kirjoihin ja kansioihin ja talletettu bit-maailmaankin =) meillä aloitetaan hoitosuunnittelut 30.3.2007 eli jo kierron päästä! Mä kun olin ihan varma, että vaikka alustavasti oli niin sovittukin, niin silti ne ois sanonu, et just nyt tartteeki siirtää kuukaudella eteenpäin =P
 
Ihana uutinen oli myös se, että me päästään toimenpiteeseen ENNEN kesätaukoa!!!! Toimenpide ajoittuu kiertojen ja elimistön reagoimisen mukaan joko huhtikuun loppuun toukokuulle tai jos huonosti menee ni kesäkuun alkuun (mun elimistö kyl sit reagoi hyvin LUPAAN SEN!!!) ja päästäis sit het huhtikuun lopussa toimenpiteeseen :) kattokaas ku astrologi luki mun kartastani että meille tulee perheenlisäystä 2008 vuonna, joten jos hedelmöityn huhtikuussa ni sithän vauva ois tammivauva ja ei tarttis koko sitä vuota 2008kin jännittää :) mut ei mua haittais vaiks vauva syntyis vasta joulukuussa 2008 :) kunhan nyt joskus syntyis!!!
 
isäntäkin oli tosi innoissaan!!!!! ihana kertoa sille lapsettomuuden saralta joitain hyviäkin uutisia!!!!
 
nyt aion ottaa rennosti sinne maaliskuun loppuun ja sitte valmistaudun raskautumaan!!!! voi vitsi! mä ehdin tehdä vielä vaiks mitä kivaa ennen ku alkaa rankat hoidot!!! ainaki lähden ystäväni jonnan kans vähä suomen maata kiertämään :) perinnettä ei katkaista joidenki tyhmien hormonihoitojen takia!!! siirretään vaan vähä aikaisemmaksi ;)
 
*halaa maailmaa, on niin onnellinen*