Ku menin töistä kotiin, ni otin matkan varrelta Piun mukaan, sillä halusin jotain piristystä. Ja piristyinhän mä!

Kokattiin ja pelattiin fortunaa =) MÄÄÄ VOITIN =) Piu on siitä ihana, että sen ei tartte AINA voittaa, vaan se osaa myös hävitä =) (mä EN osaa =P)

Käytiin ratsastamassa ja kyllä piristi! Mä uskalsin jopa laukata, vaikka en oo ratsastanu ku viimeks ennen joulua =P

Ku tultiin tallilta, jäi Piu kotiinsa. Meitsi kävi kotona tsekkaamassa jääkaappitilanteen ja totesin, että KAUPPAAN... JEEEEEEEEE MÄ VOIN OSTAAAAAAA KARKKIIIIIIIIIIIII   !!

Keräsin hedelmiä, lihaa, leipää, maitoo, viilii, koiranruokaa - ja kassalle. Kassajono on tietysti ÄRSYTTÄVÄSTI karkkihyllyn vieressä ja HIMO on suuri!

Kun ojennan kassalle pankkikorttini, joudun hihkaisemaan ilosta ja onnistumisen tunteesta, sillä EN OSTANU KARKKIA!!! enkä ees jätskii enkä keksii enkä mitään!!! hedelmää poskeen vaan!!!!

Kaupustelun jälkeen vielä tunnin "hikilenkki" bestiksen kanssa  - mä ainaki hikosin, sillä olin "väsy" jo ratsastuksesta ja bestiksen askel on pidempi  ku mun =P mut kummasti sitä vaan pysty puhumaan kokoajan, jopa ylämäissä =)

Sit kotona saunaan ja Kadotetun pariin =) illalla vielä Piha-lehden selaus ja Anttilan kataloogin tuotteiden ostohalun herättäminen - ja nyt pitäs osata olla ostamatta KAIKKEE mitä haluis. Ostan vain matot alakertaan, jotta ois samanlaiset "jokapaikassa"...

Ja isäntä jakso olla taas niin ihana! Se silitteli ja piti kainalossa ja kuunteli päivän ärsytykset ja puhu omansa. On meillä vain niin ihanaa ! =)

RAKASTAN MÄ SITTENKIN MAAILMAA ja varsinkin kun äsken koirien kans lenkillä ne oli niin intopiukassa ku hanki kesti ja ne pääs juoksemaan pitkin peltoja -ja kyllä ne juoksikin!

Vielä työmatkaa talsiessani, näin kaksi ihanan valkoista JOUTSENTA!!! KESÄ TULEE!!!

Ja Piu odottelikin mua jo tien risteyksessä, jotta voidaan kävellä samaa matkaa =)

Elämä on ihanaa!