Meitsi näki sellasta unta, että olin lapsuuden kodissani, jossa autotalli ja tupa on niinku samassa rakennuksessa, mutta niitten välissä on käytävä. nykyisin käytävä on ummessa eikä autotalliakaan enää ole, mutta siinä unessani olin nimenomaan sillä käytävällä.

Mä EN pelkää hämähäkkejä, mutta tässä unessa näin käytävällä ISON RUMAN hämähäkin (mun mielestä sitä rumempi, mitä pidemmät jalat). Mä päätin tappaa sen! Mulla oli jalassa ISOT kumpparit (en oikeestaan KOSKAAN pidä kumppareita) ja mä yritin ja yritin tallata sitä. Mut kumpparit oli niin isot, että kompuroin jatkuvasti, enkä osunu hämppään.

Olin kompuroinu hämiksen perässä koko käytävän verran ja aattelin, että antaa olla, mutta tilanne kääntyikin toisin päin. Hämis alko ajaa mua takaa ja hyökkäili hyppien. Se pysty hyppäämään mun vyötärön korkeudelle... (yök tätä kirjottaessani, tuntuu ku mun niskassa vilisis monta pientä hämistä... kyl mieli on vaan jännä kapistus)

Mä lähdin perääntymään ja huidoin hämistä jollain rievulla... yritin litistää sitä sillä rievulla lattiaa vaste, mutta en onnistunu. Ku olin jo käytävän avoimemmassa päässä, ni päätin kääntää selkäni ja lähtee juokseen toista kautta sisälle. Juuri ku käännyin, ni hämis loikkas ja sai otteen mun alakyljestäni, joka oli hetken paljaana, ku paita nous siinä vaihees ku käännyin. Kirosin ja lähdin juokseen isännän luo, että se irrottais sen iljetyksen.

Isäntä naureskeli ja alko repii hämistä pois... mut ku se sai sen irti, ni hämiksestä oli jääny jotain mömmöö siihe "haavan" kohdalle. Sitä mömmöä meni sellaisina nauhoina pitkin poikin ristiin rastiin "haavaa". Haava alko kasvaa iha sika nopeeta vauhtii ja mä suorastaan mätänin siitä kohtaa. Hetken päästä selvis, et ne nauhat oli täynnä hämiksen munia ja mä "mätänin" siks, että munat alko kehittyy ja ne hämispoikaset söi ravinnokseen mun kudoksia....

 

PLÄÄÄH YÖÖÖÖK!!! *husii niskastansa hämistuntemuksia pois - yök nyt ne tuntuu olevan jo paidan alla harteilla....*