tällaisina hetkinä kiitän luojaani, että meillä EI ole lapsia!!!

Eilen tulin töihin klo8.00, töistä pikaseen kotiin ja ruoan laittoon klo16.30 ja kokouskeen klo 18. Kokouksesta kotiin 21.30 - ja kokous oli sen verran riitainen ja raskas, että mä olin iha poikki!! Ilmeisesti mun verenpaine oli niin korkealla, että mä vaan hikoilin ja tärisin ja olin iha sika sika SIKA levoton. En pystyny pysyy paikallani hetkeäkään! Mut en saanu tehtyykää mitään... Yritin kympiltä alkaa nukkuun, mut siit ei kertakaikkiaan tullu mitään... niinpä menin sohvalle kanavasurffaamaan (tällaisina hetkinä toivon, että meillä ois joku leffakanava)

Yritin rentoutua sohvalla, mutta paskat! siinäki piti vaihtaa asentoa kokoajan. Yritin katsoa telkkarista jotain rikossarjaa, mutta en pystyny keskittyy. vajaa yks mä sit heräsin siitä sohvalta ja kömmin isännän viereen...

Koko hemmetin yön näin unta siitä pariskunnasta, joka niitä riitoja siellä kokouksessa aiheutti... mä siis olin vetämässä taloyhtiökokousta, ja vaiks en oo päättäjä enkä osallinen mitenkään, ni kaikki haukut ja kiukut kohdistettiin mun silmiin - vaikka ne oli tarkoitettu tietysti muille osakkaille...

Viimeinen uni, jonka näin, ei onneksi ollut tästä pariskunnasta... mutta sen unen fiilis jäi kuitenkin herätessä päälle (ja on vieläkin) Unessa olin isännän kanssa keilaamassa...siihe tuli joku naikkonen sitte jutteleen isännälle... ku olin heittämäs pallooni, ni isäntä oli sinä aikana pakannu kamasa ja sano että se on ohi nyt, ja että toi oli hänen uus naisensa - JOKA ON JO RASKAANA HÄNELLE...

voitte vaan kuvitella, miten mä reagoin.... ja se reaktio tuntuu olevan vieläki päällänsä...

Nooh, aamulla olin iha sika sika SIKA väsyny, ja vaikka kelloradio huus korvan juuressa, ni en jaksanu herätä. nukuin vielä puoltuntii siinä helvetillisessä melussa... mutta en vain jaksanu nousta enkä avata silmiä! yritin päästä takaisin uneeni, jotta voisin muuttaa lopun... mutta en siinä melussa päässy... enkä jaksanu nousta sammuttaan radioa...

no sit kiireesti ylös, vaatteet päälle ja koirien kans ulos. siinä housuja pukiessani muistin, että nehän ratkes haaroistaan eilen ku istuin autoon... eli rikkinäisillä housuilla lenkille ja kotiin takas tullessa, ei ku neula ja lanka käsiin ja haarat umpeen... tosin sellasta lankaahan ei tietenkään ollu, jolla ois voinu tehä huomaamattoman sauman.. toivotaan, että väki ei tuijottele mun haaroihin!! (ja Nonna, jos se repee uudestaan, ni sano toki HETI äläkä monen viikon päästä =P)

koirat siinä räksytti lintulaudalle päin... mä päästin ne sit viel sinne juokseen, että jaksavat sit olla nätisti päivän yksin kotona. Ku menin niitä sit huuteleen, ni niitä ei ollu missään... ne saatanat oli karannu isännän minkinloukuille, ja ku ne sinne löytää ni niitä ei sieltä saa pois... mä huusin ja huusin, mutta ei mitään... jouduin soittaa kiukunkatkuisen puheen mun (unessa-pettäjä)miehelleni ja haukkua ne hemmetin loukut...

ei muuta ku ite mettään rämpimään... ja ku koirat vihdoin tuli loukuilta pois, ni satu rankas ne - mut niil vaa hännät heilu, että "voi et tiedä mitä me löydettiin, ihania hajuja, ihania lihoja, ihania kaikkia"

sisälle ku päästiin (suljettujen ovien taa) ni mä vaan karjuin ja karjuin ja karjuin sellasta "aaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!" huutoa, ja koirat kyyristeli vieressä erittäin pelokkaina. huusin varmaan minuutin putkeen... mutta kyllä helpotti!!!

mä olin niin saatanan kiukkunen ja vihanen, että oksat pois!!!!! ja kiukku on päällä vieläki!

sanoin het töihin tullessa, että mul on sit paska päivä, että antakaa mun olla rauhassa

mutta ei! raskaan oleva työkaveri tuli hehkuttamaan lastenvaunuista jotka se meinaa nyt mennä ostamaan. se sano, et hän ei tuu perjantaina töihin, vaan lähtee kattoon vaunuja -onneks sain sanottua, että "et sä voi lähtee, ku mä oon sillon pois" me ku mennään sillon sinne IVF-aloituslääkärikäynnille. työkaveri sano "no voi vittu!!! aina sä oot kans pois noitten hoitojes takia" ... mä olin hiljaa ja pyysin anteeksi... (no olihan tossa tietysti huumori mukana, mutta ku ottaa huumorin pois, ni se on aivan tosissaan)

sen jälkeen en ookaa puhunu kellekään, enkä puhu!

MULLA VAAN NYT ON TULOSSA NIIN HELEVETIN PASKA PÄIVÄ!!!!!!