olo on turta ja ajatukset pyörii jatkuvasti mielessä... mutta eteenpäin mennään niin ku kaks vuotias hangessa - välillä itkien ja välillä sylissä kantaen, välillä reippaasti eteenpäin pyrkien välillä pyllylleen muksahtaen...

mut mulla oli eilen asioita mielessä, mitä tänään piti tänne kirjata - mutta aamun tapahtumat sekotti pään, joten kirjotan vasta nyt =P

Elämäntaparemontti: mä olen EDELLEEN pystyny syömään suht terveellisesti ja pääosin syöminen koostuu hetelmistä ja salaateista. Joukossa tietysti kunnon ruokaakin =)

bestis on nyt ilta ja yövuoroissa, ni ei oo sen kans päästy lenkkeilemään, mutta eilen lenkkeiltiin isännän kans. me kierrettiin pikaseen sellanen pienempi lenkki - ku siis vertaa bestiksen lenkkeihin =)

meitä rupes kuitenki sen verran kilometrit kiinnostamaan, että ajettiin autolla trippimittari päällä nää lenkit läpi. meidän kävelemä pikkulenkki oli 4,6km ja bestiksen kanssa tekemä lenkki 5,7km - joten ei siinä kilometrillisesti olekaan niin iso ero (tuntuu isommalta) mut onhan se noin 24% pitempi lenkki =) joten siten esitettynä se tuntuu kivemmalta =)

Meitä kiinnosti myös mun askelmittariin asettama askelmitta =P bestiksellä se oli jotain 45cm joten ku mulla on pienempi askel ni laitoin itelleni jonku 40cm...mut nyt ku on rapakelit, ni päätettiin isännän kans oikein MITATA se askel =P ja herranen aika... mun lenkkiaskel olikin 68-75 cm... joten HIUKKA on arvioitu väärin =P Mut nyt on sekä mulla että bestiksellä mittarissa askel pidempi ja mehän ollaan sitte tavallaan kuntoiltu paremmin, ku mitä on oletettu =P

Mitähä muuta asiaa mulla oli... en muista...