Eilen sit kysyin isännältä,. että paljoko pitää siivota... se katto mua ihmeissään ja kysy, et miks pitäs siivota... NO SIKS KU NE SOSSUT TULEE!!! *okei huusin ehkä vähä liian känäsesti*

isäntä nauro ja sano, et ei ne tuu meidän siivouksia kattoon, vaan keskustelemaan meidän kanssamme meidän valmiuksistamme. että siistitään yhdessä niin ku siistitään muita vieraita varte, ja jos se ei riitä, ni se ei riitä. =)

leivoin mokkapaloja niin, että meinaan kuorruttaa sen vasta vähä ennen ku sossut tulee. *panisinko päälle nonparelleja, kookosta vai mantelia/pähkinää...en viimestä jos joku onkin allerginen...kookos jakaa mielipiteitä usein, joten en ehkä sitäkään....joten nonparellit... onhan ne kivan keväisen värisiä*

siivota EN KERTAKAIKKIAAN JAKSANU...niinpä mä sit vaan YRITIN siistiä... mut ku kaaduin ysin maissa sänkyyn VÄHÄ lepään ni heräsin yhdentoista jälkeen ku isäntä tuli nukkuun - ja jatkoin uniani. heräsin seiskalta, joten pikasesti laskettuna nukuin 10 tuntia =) *olinko univeloissa vai mikä mättäs?*

ehkä mua raukas seki, että mulla oli hieroja =)

mut hitsi, kohtahan ne jo tuleeki ja mun pitäs vielä ehtii tekee töitä... lähden 12 kotiin ja tunnin viimeistelen vierailua =)

aijuu tarjolle laitan VAIN kahvin, teen, mokkapaloja ja tee-se-itse-leipiä, eli värkit tarjolle ja jokainen kootkoon omanlaisensa leivän =) saaa riittää =) (ja varmasti riittääki)

me otetaan tää nyt sellasena valmistautumisena adoptio-koti-katselmukseen =) eipä sitte tulevaisuudes tartte nii kovasti jännittää sossujen käyntiä =)