Olen uhonnut KAUAN, että haluaisin tehdä vielä jotain kivaa, ennen ku alkaa IVF hoidot. Tänään sit noudatin extempore toimintamallia ja varasin ikaalisten kylpylästä kahden hengen huoneen 23.-24.3.07.

Tosin "yllyttäjänä" toimi tyttö nokonen =) ku kerroin, että ollaan menossa ideaparkiin ja keskostuomasta katsomaan. he kun ovat samana viikonloppuna myös ideaparkissa ja ikaalisissa yötä, ni että jos mennään seuraks. Ja mehän mennään =)

Nyt odotan sitä kuin kuuta nousevaa =) ja sitte vasta alan oottaa viikon päästä olevaa IVF suunnittelukäyntiä =)

Mitä jos lääkäri sanookin että ei noilla läskeillä viiti IVF:ää kokeilla...

MITÄ JOS MÄ KERTA OON ITE TOTA MIELTÄ; NI MIKSEN SAA LÄSKEJÄNI KATOAMAAN!!! tai siis miksen saa itteeni niskasta kii että muuttaisin elämäntapojani....

PLÄÄH... emmä jaksa spekuloida nyt!

kotiin isännän kainaloon hellyyttä kerjäämään =) nyt mua pitää silittää niin kauan että nukahdan - käyn nimittäin ylikierroksilla, ku oon ollu taas kokopäivän töissä...

HYVÄÄ YÖTÄ!!!