alakuloisuus iski taas! OUTOA!!! aamulla olin hyvällä tuulella ja ku katoin tartu mikkiin uusinnan, ni tulin paremmalle tuulelle.

Päätin toteuttaa suunnitelmani, ja rapsutin kukkapenkit ja etupihan nurmikot (jotka on jo suht kuivat) Piha on siltä osin nyt siistin näkönen... Kävin myös ostamassa mattotelineeseen pyykkinarun, ku nurtsi on viel nii märkä, ettei voi asentaa kunnon pyykkitelinettä. Nyt on koneessa vaatteet pyöriis ja ootan innolla, että pääsen ripustamaan ne RAIKKAASEEN ULKOILMAAN! ja kaikista parasta on se, että telineenä on kunnon iso teline, eikä mikään rutku koottava-taitettava-pyykkiteline =)

Mut silti olo on jotenki stop. Isäntä meni veljesä luo remppahommiin ja ne pyys mua sinne anopin kans hoitamaan vauvaa - siitä se olo ehkä lähti. en suostunu. ja nyt on huono omatunto, että miksen voinu mennä... mut ehkä mä suojelen itseeni, ku on muutenki tällänen räkäpaskaolo ni en viiti enempiä kiusata vauvan tuoksulla ja tuhinalla itteeni. varsinki ku oon huomannu, että vauvan kanssa ollessani itken helposti... JA MÄ EN ITKE KOSKAAN!

Niinpä päätin lähtee lukeen vertaistukiystävien blogeja, sit meen kauppaan ostaan pyykkipoikia ja JÄÄTÖLÖÄ!!! =)