Enkä ehtinyt yhtään täällä sähläämään =P

Mulla oli taas MONTA asiaa, joita mun ois pitäny tänne kirjotella, mutta TIETENKÄÄN en niitä nyt muista...

Dooriksen ristiäisistähän kerroin, että itku siellä tuli JA MÄ EN ITKE KOSKAAN!!! Mä repesin siks, ku ensinnäkin se pappi puhu niin kauniisti siitä, että parisuhteen normaali jatkumo on perheen lisäys ja että lapsen saanti on parisuhteen ihanin asia ja että hän ei tiedä hienompaa tunnetta kuin tulla vanhemmaksi... PLAA PLAA PLAA!!! tottahan tuo varmasti on, mutta tartteeko sitä sanoa ääneen ku ympärillä KAIKKI muut tietää mitä on tulla vanhemmaksi... itku tuli sitten siinä vaiheessa ku pappi otti dooriksen käsiensä varaan ja jutteli sille - ja lopuksi vaihtoi nenää dooriksen kanssa... siinä vaiheessa se kyynelten määrä oli aivan valtava!!! siinä mä seisoin KAIKKIEN edessä ja pillitin... mä niin toivoisin, että me olisimme samassa tilanteessa!!! mä niin haluaisin, että meillä olisi vauvajuhla! mä niin haluaisin, että meidän juhlassa joku puhuisi samoin sanoin!!! mä niin toivoisin, että meidän perheemme olisi täydellinen (ku ilmeisesti se ei sitte ole täydellinen ilman lasta....se ainakin tuntuu olevan kaikkien lapsellisten mielipide)

mä niin haluaisin, että vanhempamme saisivat olla meidän lastemme isovanhempia! mä niin haluaisin antaa ystävilleni kummilapsen! mä niin haluaisin, että kriisissämme myötäelävät isovanhempani saisivat nähdä meidän lapsemme! pappa jaksaa vähän väliä soittaa ja kysyä, miten satu tänään jakselee? (heillä on vain yksi lapsi, ja saattaa olla, että hekin ovat kärsineet lapsettomuudesta ja sekundäärisestä lapsettomuudesta, ei ole puhuttu)

mä niin haluaisin että läheisemme saisivat kokoontua yhteen juhlistamaan sitä, että me vihdoin ja viimein onnistuimme!! näen sieluni silmin, että vauvan juhlapäivä on sellainen, että KAIKKI ovat enemmän kuin aidosti onnellisia siitä, että voimme juhlia kauan toivottua ja kaikkien toivomaa jälkeläistämme...

PLÄÄÄH!!!!!!!!

sitten ihan toiseen ääripäähän!!!

mä näin TAAS unta, että miehelläni oli toinen nainen. Tällä kertaa nainen oli oikeasti kyl tyttö, anna abreu =P uni oli jälleen kerran erittäin ahdistava ja heräsin omaan nyyhkyttämiseen... isäntäkin heräsi, sillä koiratkin heräsivät ja alkoivat vaihteleen paikkaa ja örisemään (ne ku örisee aina ku niitä potkii toiseen paikkaan). Sanoin sitten isännälle, että näin taas tällaista unta, ja että nyt aion mennä samaan uneen takasi ja puhua sut takas itelleni. Ja kuinka ollakaan, mä pääsin samaan uneen takasi ja yritin ja yritin puhua isäntää ympäri. Mä jopa laadin hänelle matemaattisia laskelmia siitä, miksi hänen kannattaisi jatkaa eloa mun kans - eikä annan kanssa. Mutta ei, ei edes laskelmist aollut hyötyä =(

Siitä aamusta asti olenkin kiusoitellut isäntää Annalla =P ja isäntä osaa kyl nii osuvasti lähteä juttuun mukaan, että taidan olla mustasukkainen uneni Annalle (JÄ MÄHÄN EN MUUTEN ENÄÄ ÄÄNESTÄ ANNAA!!!!)

NO TOTTAKAI ÄÄNESTÄN!!!!

Viikonloppuna juhlittiin bestikseni synttäreitä - ja kakku oli ihan hemmetin hyvää!!! Multa puuttuu täysin taito valmistaa täytekakku! Päätinkin, että pääsiäiseksi sellaisen kokeilen taiteilla. Aion myös tehdä pashaa! Haluaisin tehdä myös kunnon pääsiäisaterian... TULISITKO NONNA SYÖMÄÄN???

Synttäreillä oli upea teema =) nimittäin remontti =) siinä illan aikana bestis ja hänen veljensä maalas olkkarin seinät - iha tosta noin vaan =) on se sellanen remppatäti!!! mitä se miehellä, ku iteltä sujuu kaikki tollanen (ok ehkä sitä miestä tarttis vähä  muuhunki, ku remppaan ja miesten töihin - toi oli vaan tollanen klisee, joita sinkut varmasti kuulee)

Viikonloppuna myös lenkkeiltiin, ja mulla on aivan älyttömän paha penikkatauti säärissä!!! sunnuntain lenkki oli yhtä tuskaa!!!! mut eilen ku käveltiin isännän kans sellanen tunnustelulenkki, ni se meni jo suht tuskattomasti.

Tässä näitä ajatuksia, joita piti kertomani - ja paljon varmasti unohdinkin