sillä nyt olen syönyt 15 päviää Yasmin-pillereitä, ja mul on jatkuvaa hyytymävuotoa ja pyyhkimisvuotoa... mulla ku ei oikeen oo tietoo siitä, että onko se normaalia, ku en oo noita pilsuja kauheesti vedelly...

ystäväni on sh-th ja hän sanoi että se on normaalia varsinki ku syö ekaa kiertoa - pistää kattokaas hormoonit iha sekasi.

no mä sit annoin vuodon olla. mut tänään ärsytti niin älyttömästi, että soitin sit polille omalle IVF-hoitajalle, joka sano, että toisaalta ok toisaalta ei, että hän ottaa asian puheeks lääkärin kanssa. hoitaja tuumas, että lääkäri voi sanoa että jatkat syömistä normaalisti tai sitte se vaihtaa johonki toiseen valmisteeseeen. miksei se syötä mulle teroluteja? ne kun sopi mulle ja niillähän voi siirtää kiertoa....

nooh, iltapäivällä uusi soittoaika ja soittelen sitten, kuullakseni mitä lääkäri on mieltä.