Olen tän pääsiäisen pyhän lueskellut kirjaa Lapsettomuus, 30 tositarinaa... ja voi että!!! Täytyy sanoa, että jotkut tarinat ÄRSYTTÄÄ!!! ku ne on niitä onnistumistarinoita! Tai siis ei ne tarinat ärsytä, vaan se, että meille tai vertaistukiystäville ei sellaiset onnistumisen legendat osu kohdalle!! Mammu!!! onnistu sä, ni saan sanoa, että"mun ystävä onnistu eka ivf:ssä vaikka sillä ei ollu mitään oireita!" (en lisää paineitas, en! =) )

Mut kyl ärsyttää sellasetki tarinat, joissa on yritetty ja yritetty, ja käyty läpi jos jonkimoisia hoitoja-eikä onnistuta...

Nooh, mä oon sit purkanu energiaani ompeluun! Oon ommellu kolme "pikkumyyhametta" ja parhaillaan ompelen keskostuomakselle vaatteita, ku kaupoista ei meinaa löytyä (ja mä en ole ommellu KOSKAAN) nyt on ommeltava, ku on into päällä! harmittaa vaa ku huomenna pitää töihin, enkä siis ehdi ompelemaan enää paljoo...

Nyt olen vanhempieni luona, ku veljen perhe ja kummipoika ovat täällä, ja nyt se elias-poika huuteleeki satua syömään =P

Heippa ja leppiosta paluuta arkeen!