Meillä on toimistolla tapana olla helatorstaista asti kiinni, joten tänään on PITKÄN vapaan eka vapaapäivä! MUTTA! täällä mä istun toimistolla! Päätin tulla kirjoittamaan puhtaaksi rästiin jääneet pöytäkirjat, jotta vois sit ottaa rennosti pääsiäisen -eikä vaan aatella, että hitto ku ne pöytäkirjat on kirjottamatta!

Toissailtana sain "valmiiks" 104 senttiselle tytölle "pikkumyyhameen". Elämäni ENSIMMÄINEN ompele! Mut ku kattoo jälkeä, ni emmä sitä voi sille tytölle antaa!!! Meinaan ommella vielä 128 senttiselle ja jos siitä saan kunnollisen, ni sit korjaan sen 104 senttisen...

Mun järkeeni EI käy tollanen ompelu!!! siinä on jotain sellasta, mitä mä vaan en haltsaa!!!

Eilen Piu oli meillä ja me leivottiin ja tehtiin pääsiäistä. Maalattiin munia, haettiin pajunkissoja, kiinnitettiin sulkia pajunkissoihin, tehtiin pasha... Hauskaa oli! PAITSI ETTÄ!!! toinen tiikerikakuista meni iha paskaks! kumosin sen uunista pöydälle, ni se repes sillee niinku horisontaalisesti keskeltä kahtia... OTTAAA PÄÄHÄN!!! mutta onneks ees se toinen onnistu! ja se on kyl paras kakku mitä koskaan oon saanu aikaseks :)

Uhkasin, että tekisin tänä pääsiäisenä täytekakun, mutta ku  MÄ EN OSAA!! ni päätin, että en teekään... pasha riittäköön! ja mitäs me kaks aikuista ylimääräsillä höppeillä tehdään??? tää pääsiäinen on taas yks lasten juhla, johon meillä ei ole osaa ei arpaa - paitsi sillä, että jospa muutama trulli eksyis ovelle ja jospa saatais kutsu edes yhdelle pääsiäiskokolle...

TÄytyy kyllä rehellisesti myöntää, että KAIKKI vuoden juhlat ovat menettäneet täysin merkityksensä, ku ei ole omia lapsia niistä iloitsemassa!!! ympärillä pyörii muiden lapsia, jotka hehkuttaa ja hehkuttaa sitä että on pääsiäinen, juhannus, joulu... ja mulle ne juhlapyhät on vain enemmän tuskaa... mä näen niin hyvin omin silmin sen, kuinka tekisin juhlaa kotiin, jos meillä olisi lapsia... kuinka leipoisin ja koristelisin omien lasten kanssa... kuinka voisin iloita, kun omilla lapsilla olisi ihanaa, kun saa lahjoja, saa munia, saa juhannuslimpsaa... mutta... me mädännytään vain kaksistaan...

*ottaa itteesä niskasta kii ja alkaa kirjottaa pöytäkirjoja... ja unohtaa koko lapsettomuuspaskan*