Tänään oli eka aamu, ku ei tarttenu nakata pilleriä kurkkuun! Ja kyl oli kevyt olo!

Nyt sitte menkkoja odotellessa, sillä vaikka olen nyt vuotanut viikon kuin seula, ni ne ei kuulemma ole menkat!

Mä oon niin kyrsiintyny tähän vuotoon, että! Eilen illalla en saanu unta, ku vaan mietin, et mullahan on HB:nki oltava vaiks kui matalalla... ja että millaset ne menkat sit on ku ne alakaa...

No. Mulla on ollut myös alavatsatuntemuksia! sellasta sisäistä kuumotusta ja nippailua ja paineen tunnetta... ihan voisin kuvailla että tulehdusmainen paine...

Ei muuta ku lääkärikirja auki ja etsimään tietoa erilaisista synnytinelintulehduksista. Paljon ois sukupuolitautiselitteisiä oireita, mutta se on saletti että niitä ei ole! Myös vaihdevuodet selittäis oireet, mut seki on saletti, ettei ole! Myös raskaus ja synnytyksen jälkeinen olotila ois selitys, mutta... you know!

Eli sit tutkimaan tampoonitulehdusta... mutta jossain sitä etsiessäni silmiin osui lause: "kuukautisten ulkopuolista vuotoa esiintyy myös silloin, mikäli kiertoa pitkitetään lääkkeellisesti" ELI TÄÄ ON SITÄ!!!!!!! vaiks tää on runsasta ja pitkäkestoista, ni tää on sitä!!!

HUH! ei siis mitään hätää!!!! (kait?)

Mut toki mua mietityttää, et jos mun ois kuitenki tarttenu ilmotella tästä polille... mut en oo ilmottanu, ku maanantaina on kuitenki aika.

Mut nyt harmittaa, sillä veikkaan että siinä käy niin, että ne sanoo että ku oot vuotanu noin kauan, ni mitään ei voida tehdä...

Ja sit mä kyl kualen!

Masennun niin että mua saa kyl kissojen koirien lintujen hevosten ja kaikkien kans yrittää houkutella suosta pois - enkä liikahakaan, paitsi alas päin...

Mut maanantaita ootellessa ja siitä iloitessa, että EI ENÄÄ EHKÄISYÄ!

jälkikirjoitus

perkele, että pään sisällä pitää käydä myllerrystä! sitä pelkää ja pelkää! toivoo ja toivoo! uskoo ja uskoo! luottaa ja luottaa! et kaikki menis hyvin, mutta että kaikki menis päin persettä! enkä tarkoita raskautumista vaan hoidon aloittamista...ja läpivientiä... et voiko sitä ees tehdä...