nimittäin painon pudottamiseen! mä tajusin että mä oon "kymmenen kiloa" painavampi ku bestikseni!

muistan ku painoin sen verran ku bestis kertoi painavansa, ni mä aattelin et mä oon KAAMEE LÄSKI!! mut bestis ainaki on hyvän näkönen ja tollasella kropalla viihtyisin mäki! ja mun mielestä se ei ole todellakaan läski =) (terkut nonnalle =))

mut sit mä taas aattelin, et ku kymmenen kiloahan on iha sika iso ero -noin niinku ulkonäöllisesti- koossa, ni mähän oon iha hemmetin iso! kaivoin sit eilen vanhoja kuvia esiin, missä olen iso, läski, laiha, normikokoinen ja nykyisen kokonen, ja rupesin miettii, et vaiks oon koko ikäni ollu muita isompi, ni oon mä välillä ollu laiha ja normikokoinenkin =) että miksi en TAAS voisi olla ees lähempänä normikokoo?? (ja sithä mun on pakko raskautua HETI ku oon sen 5 % saanu painosta pois!!! sitähän ne kaikki kokemattomat hokee!!)

kaivoin sit eilen esiin painonvartijoitten opuksia, mutta en löytäny kaikkii... mut aattelin, et noilla prosyyreillä pääsen vähä eteenpäin (tai siis alaspäin)...

mut mä päätin myös, että jos tästä aiheutuu YHTÄÄN MINKÄÄNLAISTA RESSIÄ, ni luovutan, sillä tuntuu että elimistö ei kestä yhtään enempää ressii, ku mitä nyt jo on. työ ja lapsettomuus... niissä on jo tarpeeks!!!

ja nonnalle vielä! SÄ ET SIT ALA LAIHDUTTAAN, SILLÄ MUN ON TARKOTUS SAAHA SUA KII JA JOS SÄ LÄHET KARKUUN, NI SIT MÄ ALAN RESSAAMAAN!!!!! ja säkään et haluu et mä ressaan yhtään enempää!! ETHÄN!!!???