ku tänään mun piti alottaa Orgalutran-piikitys...mut mul ei ollu mitään käsitystä siitä, että otetaanko se samaan aikaan ku puregon vai eri aikaa vai hä... ku sen mä tiesin, et se pitää pistää eri paikkaan ku puregon... no, äkkiä sit kotiin ja lukemaan orgalutranin pakkausselostetta... eikä sieläkään sanottu muuta ku että jos aamulla ottaa ni niin ja näin ja jos iltapäivällä ni noin ja niin... oli siel maininta, että pitäis ottaa _suunnilleen samaan aikaan_ puregonin kans... mut sit laskin, et ku mul on niitä kolme piikkii ja ku otan illalla ni viimene otettas nii ja niin paljon ennen irrotuspiikkiä... et riittääkö mun orgalutranit jos alan aamupiikille... ja et miten menee sitte jos on iltapiikki... ja sit olin paniikkini kans jo ihan sekasi.

onneks polilla vastattiin lähes heti ja pääsin asian tarkistamaan ja se meni niin et samaan aikaan ku puregon eli iltapiikki ja että perjantain ultrassa katsotaan josko pitää jatkaa molempien piikitystä vielä vai riittääkö nämä...

onneks soitin! paniikki katos het! jäljelle jäi vain hiki!

paniikki iski siks, et jos mun ois tarttenu  ottaa aamupiikki ni oisin myöhässä ja sit paniikki laajeni sillä, että jos mun oiski pitäny ottaa puregonitki aamupiikkinä... hitto mikä lumipallo! miten sitä voikaan mennä lääkkeistä noin paniikkiin? minä, joka en koskaan oo piitannu lääkkeiden ottoajoista ja tavoista... (paitsi näis lapsettomuushoidois kyllä)

mut onneks oli apu lähellä! =) iha puhelinsoiton päässä! ja onneks kello sattu oleen just näin paljon, sillä niillä on tarkat soittoajat - ja jos ois sen ylittäny ni ois ottanu päähä!

mutta siis hengissä olen ja piikille ehdin illalla =)

*_Pienistä_ asioista tulee iso, ku niitä höystää paniikilla!!*