Eilen päätin hakea mun lapsuuden leluja kotoani. Löysin äitisypakkauksellisen leluja, nuken kehdon, nukkekodin ja nukenvaunut. IHANIA ja IHANIA MUISTOJA joka esineestä!!! Oli mulla kultainen lapsuus!!! Ja mun mielikuvituksella kehtasin leikkiä ihan isoksi tytöksi asti! =)

Nukkekodissa on vain valitettavasti suurin kosteusvaurio, mitä olen koskaan tavannut. Kaikki on selvästi lähtenyt "kylpyhuoneesta" jossa varmastikin on putket vuotanu =P nimittäin seinät ja lattiat on ihan homeessa =´( eikä niitä varmasti saa mitenkään retusoitua!! Voi että vietävä hittolainen ku mua harmittaa!!! pappani on nukkekodin rakentanut ja mua ottaa päähän se, että sitä ei ole voitu säilöä paremmin!!! ei taatusti auta, vaikka vaihtais tapetit ja lattiamatot... pitäis vaihtaa seinät, lattiat ja katotkin... =´(

Nuken kehto ei ole homeessa, mutta vääntynyt aika voimakkaasti... sitä vois koittaa oikoa...

Nukenvaunut on harvinaisen hyvässä kunnosssa verrattuna esim nukkekotiin. vaunut on sentään samettia ja muita kankaita... enkä ainakaan heti löytäny mitään koita enkä hiiriä enkä homeita..

Lelut on säilyny laatikossa hyvänä ja ootankin sitä hetkeä, ku mulla on aikaa tehdä inventaario =)

No sitte ihan ihmisten kaluihin =) pappani tekemä pöytä, jonka sain kastelahjaksi (?) on säilynyt hyvin! ja siinä on lapsuuteni patinakoloja ja naarmuja =) mutta annan ne olla!

Isännän mummulasta saatu päästävedettävä on nyt harjattu, imuroitu ja pesty ja se odottaa puuöljyä pintaan. se on tosi hyväkuntoinen!!! oikea aarre!!

kun se on öljytty, voin sisustaa vierashuoneen vanhanajan kalusteilla ja leluilla =) (ja kyllä! onhan 80 luvun lelutkin jo vanhaa aikaa!! ja varsinkin 78:n pöytä) =P sänky on jotain viis-kuuskytlukuu, joten se on jo oikeesti ennenvanhaa =)

eilen pistin ekan piikin ja 250 IU tuntu tosi isolta annokselta, sillä kynää piti pyörittää jä pyörittää =P mut oli ihan voittaja olo, kun tajusin, että näillä luvuilla koitetaan saaha maksimaalinen kasvu! =) et kerranki oli sellanen olo, että NYT YRITETÄÄN TOSISSAAN!

Hyvä olo!! <3