Taustaa live-elämästä! Mä lykkäsin sunnuntaina nurmikon ja isäntä rakensi terassille portaita ja touhuttiin pihassa muutenkin, tehtiin kesälle tilaa.

604526.jpg

604523.jpg

604528.jpg

604524.jpg

(kartiomarjakuuset palo keväällä suojasta huolimatta, mutta kohdistakaa katseenne pihlajiin *hih*)

Eilen mä pesin terassin ja istutin 2 timanttituijaa ruukkuihin terassin portaiden vierelle ja isäntä siirsi rakennuaikaisen lankkuvaraston mettään, pois etupihalta kaikkien silmistä. Se kuskas rojua ja lautoja ja lankkuja ja kattopeltejä ajettavalla ruohonleikkurilla, jonka perässä oli kärry. Kun mä menin sisälle ja istuin keittiössä siten, että näin ulos, ni isäntä rullas ruohonleikkurilla pitkin pihaa ja meidän nuorin koira oli sen sylissä. Mulla tuli ihan itku, ku ajattelin, että kuinka ihanaa olisi jos isännän sylissä olisi oma lapsi.

Itku laajeni sillä, että aloin miettii, et kui ihana ois siivota pihaa esim sitä varte, että ois lapsen rippijuhlat, kihlajaiset, häät tai muu iso juhla. Voi kuinka mielelläni mä kokisin sen(kin) stressin! Pitäs KAIKKI olla just eikä melkeen! Kaappeja ja varastoja myöte! Kiukuteltais koko perhe, ku kaikilla ois pinna kireällä. Paikka paikalta saatais kaikki kauniiksi ja eiku juhlakattausta laittamaan! Ja sitten oman lapsen onnelliset kasvot, kun juhla on alkamassa ja käynnissä... Voi kuinka se olisi ihanaa! Ja vaikka mä inhoan juhlien siivoamista, ni voi kuinka mielelläni mä siivoaisin oman lapsen juhlien jälkeen!!! Mä ottaisin senkin stressin ja kiukun erittäin mielelläni!

Nooh! Sitten siihen uneen!

Mä näin unta, että me oikeasti järjestettiin meidän VANHIMMAN lapsen (pojan) rippijuhlia! Meillä oli kolme lasta, ja vanhin oli 15v poika! Mä en tiedä niistä kahdesta muusta, minkä ikäisiä he olivat ja olivatko tyttöjä vai poikia, mutta pihassa olevien rojujen perusteella tiedän, että lapsia oli vähintään kolme. Meidän poika oli ihan isäsä ja äitisä sekotus! Näköä oli tullut molemmilta =) Vaalean ruskeat hiukset ja terävä nenä (isältäsä) pyöreät posket ja lihaa luitten ympärillä (äidiltä) silmät oli saman väriset ku mulla ja hammaskalusto muistutti meikäläisestä =) Kädet oli sirot kuin isällänsä ja naurava luonne äidiltänsä =) meillä kolmella oli erittäin hauskaa suunnitella juhlia ja poika ajoi ylpeänä nurmikon!

Mutta missähän ne muut lapset oli? Ehkä mummulassa hoidossa, että saahaan rauhassa laitella rippijuhlia!

VOI KUINKA TOIVOISIN!!! Me oltiin RAKASTAVA perhe! ja jokainen oli ylpeä toisista!

VOI mä rakastan sitä poikaa (ja kahta muuta lastamme) jo niin paljon!!!!!!