On ollut niin kiirettä, että en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Mun piti nimittäin kirjottaa tänne jälleen kerran yksi uni.

Mulla ja isännällä oli tyttövauva, mutta se ei ollu meidän. Mut me hoidettiin sitä kuin omaamme.

Mä olin tanssitunnilla (? ei kuulu tapoihin) ja jätin vauvan vaunuun pihalle. Kesken tanssien tajusin, että eihän sitä voi sinne jättää, ja hain sen välittömästi sisälle turvaan. Vähensin vaatteita ja jätin vaunuun oleilemaan.

Eräät paikkakuntalaiset sisarukset saapu tanssipaikalle ja mä olin het kärppänä niitten luona tivaamassa, että miksi ootte tuonu tuon vauvan meille, että sehän on sen nuoremman oma. Ne sätti siinä mulle, että "mee pois ja jätä rauhaan ja mitä se sulle kuuluu" eli en saanut minkäänlaista vastausta siihen, että miksi tyttö on hylännyt vauvansa.

Seuraamme liittyi kaksi paikkakuntamme naistenmiestä (hih) ja ne alko rauhotteleen mua, et "kait sä tajuut, et jos vauvalle ei kelpaa äitinsä tissi, ni äidillä ei ole mikään velvollisuus kasvattaa lasta!"

OUTOA!!!!!!

miksi näin juuri noista ihmisistä tämän unen? en ole koskaan ollut heidän kanssaan missään tekemisissä!!?? ja mitä tää kaikki muutenki tarkotti??? kaiken lisäksi kun vauva oli erään paikkakuntalaisen naisen näköinen... siis sillee, et jos se nainen ois vauva, ni se ois just sen näkönen.... enkä ole senKÄÄN kanssa missään tekemisissä!!

voi ku pääsis päänsä sisään =P