tai no ei se ollu varsinaisesti enää yötä =) kun aamun viimeinen uni, joka jäi kesken, kun ratio alko herätteleen.

Menin isännän kans erään paikkakuntalaisen perheen luo - en sit tiä miks? ei oo koskaan oltu missään tekemisissä niitten kans. Niitten perheeseen kuuluu kaks poikaa ja yks tyttö ja isä.

Nooh, mä istuin keinutuolissa ja isäntä sohvalla. Mä kiikkasin ku vanha mummu ja mulla oli hartiahuivi.

Perheen tyttö siisti kiireellä paikkoja (ilmeisesti mentiin yllättäen) ja niillä oli ruoka tulossa. Tyttö sano "tehtäiskö niin, että ku me ollaan syöty ni mä laitan kahvit - isännälle kahvia ja satulle syötävää" mä olin ihan että "ai miks mulle niinku syötävää ja muille kahvia?" ni tyttö sano "no ku sä oot selvästi raskaana, ni raskaana olevan on tärkeää syödä ja välttää kahvia ja makeaa" "ei, en minä ole raskaana" sanoin, mutta tyttö iski silmää ja sano "testaapa vaan!"

ja sit mä heräsin...

taitaa satun alitajunta työstää tätä asiaa VÄHÄ enemmän?