*kolinaa räminää rominaa, hysteeristä huutoa* "ISÄNTÄÄÄ!!!!! ISÄNTÄÄÄ!!!!!!! *nyyhnyyhkiljuntaarääkynäähuutoa* MÄ PISTIN SEN PREGNYLIN VUOROKAUTTA LIIAN AIKAISIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

*töminää räminää ryminää... isäntä tarttuu minuun voimalla... sulkee syliinsä... silittelee... suukottelee... hyssyttelee.. rauhottelee... sanoo: "mitä, satu, mitä?? rauhoitupas nyt ja kerro uudestaan...hys hys hys...." suukottelee ja silittelee ja halaa voimakkaasti

*huutoa kiljuntaa hyperventilaatio-oireilua nyyhkytystä huutoa hysteriaa epäselviä sanoja kyyneleitä peitetyt kasvot* "MÄ PISTIN SEN PREGNYLIN LIIAN AIKAISIN!!! VITTU LIIAN AIKAISIN!!! MITÄ MÄ NYT TEEN!!"

*yritän päästä maahan makaamaan mutta isäntä pitää minua niin voimakkaassa halauksessa että en pääse. roikun hänen sylissään vain pikkuhousut jalassa, huudan, rihun, riuhdon, kiljun, itken, karjun niin että kurkkuun sattuu. isäntä halaa suukottaa silittää rauhottelee tukee ja pitää mua pystyssä*

"hys hys shhhhh. rauhotupa nyt. rauhotupa, jotta voidaan soittaa synnärin päivystykseen ja kysytään mitä nyt pitää tehdä"

"EI NYT VOIDA TEHDÄ MITÄÄN!!! MÄ OON PILANNU KAIKEN!!! EI NE MITÄÄN VOI TEHÄ!!! PELI ON MENETETTY!!!!"

*itkua hyperventilaation alkua itkua itkua huutoa...nyyhkytystä...jäykistyminen... sylistä riistäytyminen... kellon luo juoksu... sormi kellotaululle ja laskemaan...*

"eiku... la-su yö nolla tuntia, su aamu 12 tuntia, su-ma yö 24 tuntia, ma aamu KOLKYTKUUS TUNTIA!!!!!!!!!!!! EI SITTEKÄÄN LIIAN AIKAISIN"  *itkua huutoa laskemista*

*laskemista...laskemista..."eiku joo liian aikaisin"...laskemista...laskemista... "ei ku oikeaan aikaan"...laskemista...laskemista..."eiku hä??? MITEN TÄÄ NY MENEEE!!????" ...laskemista... "ON SE OIKEIN!!!!"

*lysähdys, halaus, suukottelu, silittely, rauhottuminen "no niin, menepä vielä vähä lepäämään" raahaudun takas sänkyyn, isäntä tulee peittelemään ja halailemaan ja suukottelemaan ja silittelemään. koirat tulee suukottelemaan ja painautuu kaulaa vasten ja katsoo hädissään, että onko kaikki ok....*

*makoilua ja LASKESKELUA... silmien pyyhkimistä.. "MÄ OSASIN ITKEÄ ISÄNNÄN NÄHDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)"

*normaaleja aamutoimia ja asian miettimistä...laskeskelua...*

mä menin suihkuun...isäntä lähti saunaremonttiin, varmistettuaan että kaikki on nyt ok...on mene vaan!! pusi pusi!!

suihkussa asiat alko jo näyttää paremmalta =) huumori alko kukkiin... "on isännällä ollu näky, ku se on juossu tuhatta ja sataa yläkertaan ja meitsi kiemurtelee LIIKAkilojensa kanssa aulassa hysteerisesti huutaen ja itkien...se ei varmaan enää koskaan halua koskea muhun...on siinä varmasti ollu näky!!!"

onneks kukaan muu ei nähny!!! mitä jos meil oiski ollu joku kaveri yötä ja meisti ois pikkuhoususillaan römistelly sängystä tuhatta ja sataa yläkerran aulan kellon luo ja huutanu ja karjunu ja itkeny... isäntä ois sitonut mut otteeseensa ja yövieras ois tuijottanu vieressä... ONNEKS OLTIIN KAHDESTAAN!! huh huh!!! ois se ollu tilanne!!! MILTÄ SE OIS SITTE NÄYTTÄNY!!! =)

nyt oon laskeskellu asian miljoonia triljoonia tsiljoonia kertoja läpi. oon lukenu lääkärin lausunnot. oon lukenu hoitajan antamat ohjeet. oon tarkistanu kirjallliset ohjeet... ja JOKAPAIKASSA LUKEE: "PREGNYL 2.6.2007 klo 23.30" eli se on oikein...

bestikselle piti soittaa heti ku tuli saunasta, ja siinä meinattiin molemmat itkee, mut se jäi molemmilla vain pieneen kyynelehtimiseen ja sydänten tykyttelyyn... "anteeks nonna että soitin sulle näin varhain!!! mut mä en kestäny, ellen saanu kertoa tätä ääneen!!! KIITOS KIITOS KIITOS!!!"

siinä samalla jutellessa juteltiin asiasta muutenki ja bestis kerto, että se oli eilen saunassa keskustellu isännä kans, et mitkä sillä on fiilikset ja tunteet, ja isäntä oli sanonu että yhtä asiaa hän pelkää... pitäny taukoa ja ollu erittäin syvällisen mietteilijän näköinen, ja sanonut... "mitä jos me ei löydetä oikeaan paikkaan ;) " (isännän suunnistustaito ku ei ole mitään kehuttavaa...) sit ku ovat lauseelle nauraneet, sanoo isäntä vakavana: "se ku on niin, että me ei voi asialle tehä tän enempää, ne sit tampereella tekee oman osuutensa ja me saadaan se mitä saadaan, eikä sille voi mitään muuta" ja tottahan tuo on!!! kunpa osais iteki suhtautua asiaan noin hienosti eikä vaan miettis ja pähkäilis ja spekulois ja arvailis ja suunnittelis, että mitä sitte jos tapahtuu niin tai näin tai noin... voi kun voisi yksinkertaistaa asiat!!!

sen takia, että en osaa yksinkertaistaa, on alitajuntani jatkuvassa paineessa ja jatkuvan työn touhussa asian suhteen... ja siksi asia tulee uniini...ja siksi en osaa herätessäni erottaa uni- ja tosielämää... ja siitä tämänkin aamun hysteria johtui... ois vaan mukava muistaa, että MITÄ unta mä näin...

PISTE!