Olo on ainavaan mitä mahtavin! Ja ei muuten äklöttäny pahemmin toi tiskikoneen haju! Eli muihin hoito-oireisiin nähden ONNEKS toi hajuäklötys on lievempää.

pe**e vuotaa ku seula, ja pissiä se EI ole ja väritön on väri... mut mun ystäväni sh-th-3*äiti sano, että ei voi olla vielä mikään merkki raskaudesta, ku siirrosta on nii vähä. et se on iha fysiologinen mahdottomuus. ja mä uskon siis sitä!

hoidoista nää johtuu =P

se meinaa et mun tarttis tehä testi jo vkl, mut en mä uskalla. ku sit ku se näyttää negaa ni mä suren - ja sit ku alkaa menkat ni suren lisää--- joten päätin, että menkoitta en sure.

mä ku pysähdyn sitte iha totaalisesti, ni nyt ei oo aikaa pysähtyä! ruusut ON SAATAVA PENKKIIN!!!!

nyt ymmärrän mitä tarkoittaa, ku kohtalotoverit sanoo, että eivät uskalla testata ja että oottavat mieluummin menkkoja. mut sit mä testaan ku on virallinen testipäivä! oli sit menkat tai ei. HALUUN TESTATA!!!

mut nyt! ihanaa vkl kaikille! ja muistakaa, että rakkaus voittaa aina!