...nimittäin sain lausunnon tampereelta, ja siinä kerrotaan vähän toista, ku mitä lääkäri kertoi silloin siirtovaiheessa...

Joo, totta, diagnoosi on hedelmöityshäiriö.

Joo, totta, 13 munasolua saatiin

Joo, totta, 5 munasolua jätettiin oman onnen nojaan ja 8 mikroinjektoitiin

Mutta, meille sanottiin että kaikki hedelmöity ja lähti jakaantumaan, mutta yks ei ollut edes hedelmöitynyt.

Mutta, meille sanottiin että Ahti ja Aino oli molemmat priima-luokan alkioita, ni ei ne ollukaan... lausunnossa lukee: "alkioista todella hyvälaatuisia on vain yksi, nelisoluinen, laatupisteitä 2. sen lisäksi toinen viisisoluinen, joka saa laatupisteitä 1,5 siirretään lisäksi"

eli ei ne sit ollu PRIIMOJA!! mut on ollu kiva elää siinä uskossa!!! et MEIDÄN lapset ois alusta asti priimoja =P

Mitähän nuo laatuluokat sitten tarkoittaa?? mikä on max piste? Täytyypä googlettaa.

 

Tossa kotimatkalla tein mielikuvaharjoittelua! Kuvittelin saavani plussan testiin ni hehkutin TÄYDELLÄ RINNALLA IKIONNELLISENA JA HAAVOITTUMATTOMANA "jumalauta, jumalauta, jumalauta, se on plussa, jumalauta, mä en usko, mä pyörryn!" kasvoilla oli varmasti iha euforinen ilme - on siinä vastaantulijoilla ollu ihmettelemistä =P

Sit yhtäkkiä alkoki tuntemukset menkoista... iha sellaset, et NYT NYT NE ALKO ni ilme taatusti muuttu ja mun mielikuvaharjoituksen monologi meni "ei vittu, ei vittu, ei vittu, ne alko, vittu, mä en kestä, mä masennun!!"

Ja ku sain tampereen kirjeen, ni toi viimenen fiilis jäi vähä päälle.

Tosin kelan kirje pelasti pikkasen, sillä tuli päätös, että meille korvataan tänävuonna kaikki loput lääkärimatkat, sillä matkakulujen omavastuu on täyttynyt. Vielä odotan päätöstä lääkekaton täyttymisestä. Matkoista jo palautettiin rahaa ja lääkkeistä on vielä vähä palauttamatta, joten niitä odotellessa.

Nyt pitäs saaha positiivinen fiilis takas!! sillä mun ystävä irlannin-työ-kotilomalainen, on tulossa meille, enkä haluais mököttää sen kyläilyn aikana