Saataisko porukkaa kasaan siten, että kokoonnuttais iha live-elämässä. En tiedä, onko joku suunnitelman alkuunpanijoista jo asiasta kirjoittanut (enkä ehdi tällä hitaalla koneellani nyt blogeja pläräämään)... Laitan asiasta tähän tietoa, että voidaan tarkemmin alkaa suunnitteleen, josko toteutus onnistuis.

 

Olisiko siis NETTIYSTÄVILLÄ ja kohtalosisarilla sen verran aikaa ja tahtoa, että voitais kyhätä tapaaminen kasaan? Ihan live-elämässä ja omin kasvoin ja nimin =)

Laittakaa vaikka mulle sähköpostia, ni voidaan tarkemmin paneutua suunnitteluun. Tää idea lähti tos pari iltaa sit, ku messailtiin Rokkiböönan, Mammun ja JonnaKonnan kans =) tytöt oli siitä jo ennen mun mukaan liittymistä jutellu. JonnaKonnahan ei varsinaisesti ole kohtalosisar, mutta hemmetin hieno tuki kuitenkin. Joten, emme tietenkään sule pois sitä, etteikö mukaan saisi tulla ei-lapsettomuudesta-kärsiviäkin, kunhan tuki on sata prosenttinen =) Kirsikin oli laittanut kommenttia, että ois kiinnostunut kans, joten kyllähän meitä jo jonkilainen sakki onkin kasassa =) lisääkin tietysti mahtuu ja ois mahtava nähdä teidät KAIKKI =) musta itestä tuntuu, että aluks voitas treffata iha naisten kesken, että saatas oikeen pärssätä tyttöjutuilla, mut myöhemmin ois mahtavaa saaha myös isännät messiin. tai sit tietysti iha hetiki, jos ne vaan kestää tyttöjuttuja =) "mun vuoto on sellasta, mä koen sisätutkimukset siten ja täten, mä piikitän näin, mä tungen lugea toosaan niin, mun tissit reagoi näin ja noin, mun munasarjat on tulessa niinä ja näinä päivinä" jne... *hih*

laittakaa toki tännekin kommenttia, ni kaikki näkee, et ketkä ois ees kiinnostuneita asiasta =) ja jos on kivoja ideoita tapaamisen suhteen, ni infoa tulemaan =) ainaki mä olen avoin kaikelle - paitsi en ehkä risteilyille =) niissä väki aina hajoaa eri paikkoihin =)

mut siis mailatkaa s a d u t a r 7 8 ( ä t ) h o t m a i l p i s t e c o m *hih* ettei roskapostittajat iske! =P