AIKA SIISTII MUUTEN!!! mä en oo tosta noin vaan ajantasalla siitä, että mikä pp (piinapäivä, alkioidensiirron jälkeiset jännityksessä-elämisen-päivät) nyt on.

Edelleenkään ei mitään tuntemuksia, tai no... kurkkuun on alkanut muodostumaan sitä sellasta limaa, joka enteilee etovan olon ja oksentelun aikaa. (joka siis on tullut ihan jokaisen hoidon aikana, ja pidän sitä lääkkeiden sivuvaikutuksena)

Niin ja... viimeyönä heräsin siihen, että mun tisulit oli iha sika kipeet, sika kireet, sika pinkeet, sika poltteessa, sika terhakat jne jne (kaamee kuvailla, mut kuvailenpa silti) ja mun oli iha pakko laittaa tiukka paita päälle, että ois painetta ulkopuolelta =) ne oli kyl nii arat, et en meinannu pystyy laittaa paitaa päälle, mut oli pakko, sillä petivaatteiden kosketus oli kuin puukon viilto... ja aamul piti pistää kuppia isommat liivit, ku ne ei normaaleihin mahtunu. Mut toiki on koettu joka hoidon yhteydessä ja siksi mulla onki isompikokoisiakin liivejä =)

Mutta NYT toi reaktio oli tuhat kertaa voimakkaampi ku ennen! Ois aivan mielettömän ihanaa ajatella, että se johtuu siitä, että olen oikeasti raskaana, mutta sen verran näitä hoitoja läpikäyneenä tiedän ihan silkasta kokemuksesta, että myös pelkkä lääkehoito on saanut minut kokemaan nämä samat asiat ennenkin. Ja että nyt ne on voimakkaampia siksi, että lääkeannokset on ollu tuplaa suuremmat.

Mutta saisinko silti heittää järjen äänen tuohikoppaan ja toivoa ja haaveilla ja uskoa, että raskaudestahan tämä kaikki johtuu!!! Että Ahti ja Aino ne siellä vain tekevät pesää itselleen =)

KYLLÄ!! Mä ajattelen niin!!!!! Sillä edelleen olen positiivisella ja varmalla, sekä onnellisella ja iloisella mielellä raskautumisen suhteen!!!

Ja ilo ja onni alkaa voimistua voimistumistaan, sillä isäntäkin on kohta lähdössä kotio päin! (tosin matka kestää 6-8 tuntia, joten en mä iha kohta pääse sitä halailemaan ja pussailemaan)

Kyllä elämä onkin yksinäistä ja tylsää ilman isäntää!! Vaikka mulla on ollu iha kokoajan jotain tekemistä ja johonki menemistä, ni kaikki ois kivempaa, ku ois se isäntä vieressä, jonka kanssa kaiken voisi jakaa tai jolle voisi tehdä selkoa menemisistään ja tulemisistaan =) onneks näitä reissuja ei oo usein!! *hih* on tää yksinhuoltajan arki vaan tylsää =) kaikki kunnia sinkuille!!! musta ei olis siihen =) (sanoo tyttö, joka ei ole koskaan edes ollut sinkku!)