eikä mitään tuntemuksia eikä mitään. Mieli on edelleen erittäin positiivinen ja onnellinen.

Isäntä lähti hetki sitten Kuusamoon remonttihommiin ja meitsi jäi heti yksinhuoltajaksi *hih*

Bestiksen luona aikaa viettämässä, ettei kotona vain pohtis ja miettis ja haaveilis ja suunnittelis =)

Ostin itselleni Tarot-kortit ja kirjoitan tähän eilisen ja tän päivän ohjeet- käytän näitä nimittäin siten, että nosta kortin per päivä ja otan sen elämän ohjeeksi sille päivää.

Eilinen: Lanttien kymppi
"Olen saavuttanut uskoattomia onnistumisia, mutta tiedä, etät olen tällä tiellä vasta puolimatkassa. Mitä kaikkea eteeni vielä annetaankaan! Tiedän, etten ole päässyt tähä satamaan pelkästään omin ponnisteluin, vaan uskollisen miehistöni myötävaikutuksella ja uutteralla työllä. Muistan kiittää ja vien heitä mukanani kohti uutta unelmaa."

analyysini: AIVAN!!! mitä muuta olenkaan, kuin saavuttanut uskomattoman onnistumisen!! ja todellakin! olen vasta aivan alussa, en edes vielä puolimatkassa!!! ja niinpä!! mitä mulle vielä annetaankaan!!! ja enkös jo eilen kirjoittanut teille, uskollinen miehistöni, että ilman teidän tsemppausta, en olisi tässä! samoin tietysti live-elämän tuki ja varsinkin isäntä, joka on kulkenu matkalla mukana (onhan tämä täysin yhteinen taival). Ja sainhan kortilta vastauksen jo siihenkin, mitä pohdin, että uskallanko hehkuttaa täällä... saanhan viedä teitä kaikkia mukanani kohti uutta unelmaa =) Eli täysin nappi nosto!

Tämän päivän kortti: Miekkojen ritari
"Voimakas tahtoni ja peloton mieleni antaa minulle kyvyn johtaa joukkoja. Minun tuleekin käyttää valtaani oikein: voiman sijaan harkinta ja levottomuuden sijaan tyyneys"

analyysini: AIVAN!!!! olen hokenut itselleni kokoajan, että nyt on otettava rauhallisesti, tyynesti, luottavaisin mielin! Ja positiivisella energialla ja omalla tahdon voimalla yritämme edesauttaa Ahtin ja Ainon elämä alkutaivalta!

TOki nuo kortit toimii muuhunkin elämään sidottuna, mutta nyt vain tuntuu siltä, että tämä lapsettouus on niin iso osa elämää, että muulle ei nyt ole tilaa. Onneksi saan olla koko viikon lomalla ja pois työn stressistä! ja tää on elämäni ensimmäinen loma, kun en ole rampannut töiden jälkeen toimistolle tekemään jotain omaa työtä tai katsomaan, mitä töitä mulle on sinne kasattu. Oon kyl ollu koko viikon TÄYSIN LOMALLA TÖISTÄ!!! ja oon nauttinu enemmän ku hemmetin paljon!! =) en ois ikinä uskonu, että osaan irrottautua töistä, mutta nyt on vastapuolella NIIN ISO juttu, että en töilläni halua sitä pilata!!!

Tämä ei vielä tunnu _piinalta_ sillä olen vielä euforisessa tilassa ja varma onnistumisesta =)