mää ehkä kualen!

viimeks oon syöny toissapäivänä klo 16...eilen aloitin kunnon oksentelut... tänään oon oksennellu satunnaisesti, mutta rajusti-lähinnä aina ku oon heränny. oon nimittäin nukkunu melki koko päivän, välillä vähän heräten.

juuri kävin taas tyhjentymässä ja kun päätin tyhjentää virtsarakkonikin, ni huomasin, että perse vuotaa... eli siis ovulaatioaikaan onkin vuotoa.

maha on ihan tulessa ja ylävatsa on jatkuvassa pienessä krampissa

isännälle kävin juuri kertomassa välivuodosta, ni se alko miettii, et josko kaikki johtuis siitä, et viimeks oli niin voimakkaat hormonihoidot ja nyt ei yhtäkkiä mitään... EHKÄ! se ei oo mikään pelkkä hattuteline =P

mut tänää on siitä parempi päivä, että eilen mun oli iha kokoajan huono olo mut nyt on iha ok olo aina ku on oksentanu. sit hetken päästä alkaa erittymään suu täyteen kuolaa ja sit noin neljän tunnin päästä on taas aika oksentaa...

eihän siel oo mitään muuta ku mahanestettä ja limaa ja kuolaa... nii ja limsaa... ku se pysyy jo HETKEN sisässä=P

viel aamul oli nii et ku join ni noin 3min ni oksensin kaiken viisinkertasena pois =P

mut ehkä tää tästä!

huomenna on varmasti jo parempi!