Ja voi rakkaat ystävät, ku se voikin tuntua hyvälle! Kun tietää, että toinen AIDOSTI tukee ja kannustaa =)

Nyt oli vuorossa puhelinsoitto papaltani <3 "iha sitä vaan kyselen, että mitäs Ahtille Ainolle ja äipälle sekä isälle kuuluu? joko on raskausoireita?"

*hihihi* kyl mua vähä nauratti! ku onha pappa melkee 80 vuotias =)

Tuo tuntuu aidolta RAKKAUDELTA =) että se jaksaa vähä väliä soitella kuulumisia =) ja on aina aidosti kiitollinen, kun minä soitan hänelle =)

Ei uskois, että kyseessä on sama ihminen, josta en pikkutyttönä tykänny yhtään... se oli tylsä pappa ku se ei leikittäny =) mutta nyt se on kaikkee muuta ku tylsä!! se on ISO TUKI!! ja TURVA!! samoin ku mummu tietysti!!! mut mummu onki ollu sitä ihan aina =)

Voi ku ois aikaa mennä kylään! soitan kyl het isännälle, et josko käytäs tänään ja mentäs samalla mökille =)

tai pitäskö mennä juhannukseks sinne.. ku JOS se onki negaa, ni siel sais olla rauhassa ja siel ois sellaisia tukijoita vierellä, joiden juhannus ei menis pilalle mun kiukuttelusta...

mut sit taas jos se on positiivinen, ni sit mä kyl haluisin jakaa sen rakkaitten ystävienki kans...

voi hittolainen!!! täytyypä miettiä...

ps tän päivän mua on vähä niinku oksettanu, mut pannaan se hoitojen piikkiin - niinku aiemmissakin hoidoissa on pistetty. iltapäiväl pysähtyy tos vieres pauhaava tiskikone, ni koitan kyl avata sen het pysähtymisen jälkeen, et joko sen haju etoo. sit ku etominen on pahimmassa vaiheessa ni mua etoo sen haju jo pelkästään ku se on käynnissä... se on vaan jotain aivan ällöttävää!! samoin ku kahvin haju!!! - mut siis muistakaa! ne on oireita JOKA hoidon yhteydessä!! (clomien kasn 6kk putkeen ja sit joka inssikerralla)