Mun piti tänään piikittää Pregnyl (irrotuspiikki  munasoluja varten), ja se pitää ottaa aina 36h ennen toimenpidettä (IIIIK SIIHE ON _ENÄÄ_ 36h)

Nooh, me on oltu koko ilta bestiksen kans mökillä saunomassa. Ku lähdettii sinne  ni laskettiin et kyl me puol kakstoista ollaan jo kotona, että ei tartte mökille piikkiä rehdata. mut eipä oltukaan. ei muuta ku tuhatta ja sataa kotiin hakemaa lääkettä, että ehtis ottaaa sen oikeaan aikaan.(n.10km välimatka)

Sit päätin et otan sen 10min myöhässä ettei tartte sit klinikalla stressata jos ajat on myöhässä...se ei voi nii vähästä olla kii =P

Sit aloin piikittää... avasin lääkepaketin ja eihä siel ollukaa ku injektioneste ja kuiva-aine... VOI V***U!!!! ei muuta ku takas kotiin ajamaan... ONKO MULLA EES NIITÄ PIIKKEJÄ?? MIKSEI SAIRAALALTA KYSYTTY ETTÄ ONKO MUL PIIKKEJÄ? MIKSEI APTEEKKI MYY SAMALLA PIIKKEJÄ JA RUISKUJA???

Tuhatta ja sataa ajettiin kotiin ja suunniteltiin että mitä sanotaan poliisille jos ne pysäyttää =P "seuratakaa meitä, meidän on pakko päästä piikittämään EI HUUMEITA EI..." tai "nyt me ei voi pysähtyä, et meiltä puuttuu piikit ja ruiskut ja huumeet on tässä, tulkaa perässä vaan..."

No ei onneks ollu poliiseja matkan varrella.

Juoksi miljoonaa yläkertaan kaivamaan hoitolaukkuja... ON PIIKKEJÄ JA RUISKUJA... MITÄ MIKS TÄÄL ON KOLMENLAISIA PIIKKEJÄ JA KAHDENLAISIA RUISKUJA... MITÄ MUN PITIKÄÄN TEHDÄ???

Sit kelasin sekunnin et "aijuu, punasella piikillä sekoitetaan liuos ja keltaisella tai ruskealla piikitetään ihon alle..." ja naps raaaps rapinaa... ampullit oli auki ja ruiskut ja piikit valmiiks avattu. otin punasen ruiskun, imin nesteen ja ruiskutin sen kuiva-aineen sekaan. hyvin sekottu, ei ollu samee eikä mitään. vaihdoin keltasen piikin. "MITEN HITTO MÄ SAA TÄLLÄ PIIKILLÄ TON AINEEN RUISKUUN??....ainiijoo!!! sillä samalla punasella tietysti ja sit vasta vaihdetaan piikki... EI V***U!! tossa se punanen piikki nyt sitte on LIKASELLA vessan pöydällä... onko mulla niitä enää??" oli ONNEKS! ja ei ku piikin vaihtoon ja imemään.

sit pistämään... HEMMETTI miten tää neula on näin tylsä... ja enempi voimaa ja ihon läpäisy... ruiskutus ja kaamee kirvellys... mut onneks kirvely oli het ohi... ja niin oli piikitys... en todellakaan muistanu desinioida, mut ei hemmetti voi tulehtuu tms ... hope so!

Mä mietin monta kertaa, et en mä oo ennen tehny tällasta... en mä oo tällasta ainetta ja valmistelua ennen tehny... oonko mä ennen unohtanu ottaa tän pregnylin? ei, kyllä ne lääkkeet ois jääkaapissa, jos oisin unohtanu... mut eikös tää ennen ollu toisenlaisessa paketissa... AIJUU mä käytin viimesessä inssissä sitä menopuria ja se oli niis "tyhjiöampulleissa" vai mitä ne ny on...

siis jos mä en ois viimeks käyttäny menopuria, ni eihä mulla ois nyt ollu noita neuloja ja ruiskuja... mitä mä  sitte oisin tehny, jos niitä ei ois ollu??? oisinko voinu soittaa tähän aikaan terveyskeskuksen vuodeosastolle tai vanhainkodille ja voinu pyytää piikkejä ja ruiskuja... vai mitä oisin tehny... oisin varmaan soittanu 112 ja ollu iha paniikis...

mut onneks lopputulos on kunnossa, vaikkakin puoli tuntia myöhässä... toisaalta, oisinhan voinu nukkua tähän aikaan enkä ois välttis heränny herätyskellon ääneen tai oisin painanu torkkua - ja sitenkin oisin myöhstyny...

tähän samaan kirjoitan vielä yhden asian... valittelin matkalla isännälle, että inhottava moka ja että mun on het päästävä kirjottamaan tästä tänne blogiin. isäntä sitte sano "joo kirjottaisit että 'en halunnut muistaa ottaa piikkiä'!" "MITÄ V****A!?? OOTKO TOTA MIETÄ!!!LUULEKKO ETTÄ TEIN TAHALLANI???" isäntä het puolustelee että ei ku tää oli huumoria ja luulekko että oikeasti ajattelen noin... asiasta väiteltiin loppumatka... sanoin että "lopetetaa tää väittely! jos oisin vähänki herkemmällä mielellä, ni itkisin!!! mut onneks en oo!! nyt se itku on vaan tääl kurkus!" ja väittely jatku taas... sit sanoin jo painokkaammin että "NYT LOPETETAAN!!!"

mä väitin vain että se tarkoitti sitä oikeasti, sillä se sano sen ääneen. ja et ku huumorin ottaa pois, ni siin on pelkkä totuus sen ajatuksista. se yritti puolustella että "eikä ku eikö tää oo vaa merkki siitä, että mulla on hyvät hoksottimet, että het samalla sekunnilla mieleen tulee monta eri vaihtoehtoa, et iha ryhmänjohtajan aivot, ku pitää välittömästi keksiä monta eri ratkaisua..." "JOO JOO OO JO HILJAA TAI MÄ OIKEESTI ALAN ITKEE JA SUUTUN JA MASENNUN!!! mä EN tehny tätä tahallani!!"

piikityksen jälkeen oltiin molemmat jo rauhotuttu ja sit alettiinki analysoimaan sitä, et onko nyt pilattu kaikki... ja ei se voi olla puolesta tunnista kiinni... jne jne... ja nyt ollaan iha suht rauhallisin mielin...

VOI V***U VOI VI**TTAA!!!!!

pikkase enempi adrenaliinia veressä, joten ei iha oikee nukuta. niinpä tultiin viel takas tänne bestikselle, että voin jutella asiasta ja että voin kirjottaa tästä tänne....

elossa ollaan ja katse KOLMENKYMMENENKUUDEN- eiku VIIDEN TUNNIN PÄÄSSÄ =)