sain haasteen mammulta kertoa itsestäni 7 faktaa. määpä yritän! vaik nyt on sellanen olo, että ei oikeen irtoo...

1. mun hammasharja EI saa koskea harjasosalla mihinkään muuhun ku matkakoteloon ja suuhun!!!

2.  kun niistän vessapaperiin, ni mulla pitää AINA olla KOLME arkkia paperia!!!

3. mä en JAKSA huolehtia kotimme siisteydestä!!! piha pitää olla suht kunnos, mut seinien sisäl on kokoajan kaaos!!

4. vaikka erotan hyvin kumpi on oikea ja kumpi vasen, ni silti aina kun joku sanoo että "tuolla oikealla" ni mä teen molemmilla käsillä ilmaan s-kirjaimen - ja se, kummalla kädellä on helpompi ässä tehdä, on oikea puoli

5. inhoan itsessäni (ja meissä) sitä piirrettä, että me ei jakseta kyläillä tuttavien eikä sukulaisten luona!!!

6. kun innostun jostain asiasta, esim glub for fiven keikasta, ni mä höpötän tauotta!!

7. en ehkä edes halua lapsia!!!

haastan

Tuulen tytön (muut ystävät olikin jo haastettu) mut jos joku haluaa tän tehdä, ni MÄ HAASTAN SUT!!