ei...uusi mahdollisuus ei ole se, että olisimmekin saaneet tiedon, että pääsemmekin vielä tälle vuotta hoitoihin... ei...vaik se ois kyl kivaa!!!

mä oon nyt HETKEKS selättäny sen mollukan lanseeraaman termin: "lapsettomuusheikkopeikon"!!! täs jo useamman päivän olen pystynyt näkemään ympärilläni paljon muutakin kuin isot mahat ja vauvat ja lapset ja rattaat ja ja ja... pystyin tänään olemaan vauvanvaateosastolla normaali...pystyin hiplaamaan lasten rattaita niin, että en kiukustunut...

syy, miksi näin on, on se, että olemme päättäneet ilmoittautua adoptioprosessiin =) tänään laitoin materiaalitilauksen menemään (joka on edellytys sille, että voimme soittaa adoptiopalveluun ja ilmoittautua prosessiin mukaan)

aluks mietittiin vain sitä, mistä maasta haluamme, mutta kun asiaan tutustui tarkemmin, niin sen päätöksen aika on vasta 12-24kk:n päästä =P (HEMMETTI ETTÄ ON PITKÄT AJAT!!!!!) mut ne kriteerit, mitä adoptiosta olen lukenut, ni musta tuntuu, että ME SELVITÄÄN niistä =) jopa mun painoindeksi on alle ylärajan *hih* JOO-O!!! kiinassa on painoindeksiraja =P

odotamme infopakettia postitse ja sit tutustutaan urakalla siihen ja sit määä soitan =) NYT ON OIKEA AIKA!!!!

mä en enää ees aattele, että "sit me adoptoidaan kiinalainen pikkutyttö!" vaan nyt mä ajattelen "lapsi kuin lapsi, ni me olemme hänen pelastuksensa!!" =) kyllä sitä voi ajatukset muuttua äkkiä! =)

mut EDELLEEN haluaisin kokea raskauden!!! haluaisin tuntea potkut sisälläni!! haluaisin, että isäntä voisi silitellä pusutella ja jututtaa vatsaani!!! haluaisin nähdä sen onnen ilmeen vanhempiemme ja ystäviemme ja sukulaistemme kasvoilta, kun kertoisimme raskaudesta ja hyvin edenneestä sellaisesta!!!! HALUAISIN NIIN HEMMETISTI!!!!

mutta voinhan tuottaa osan noista onnen tunteista läheisillemme ja itsellemme myös hyvin etenevän adoptioprosessin avulla! (?)

ei muuta ku rahaa säästämään =) paljonkohan naapurit, narkkarit, juopot yms on joutunu maksamaan omasta lapsestaan???