mä oon usein miettiny, että millon se AIKUISUUS alkaa... ku nuorempana aatteli et kaksvitoset on jo aikuisia - ei pitäny paikkaasa ku ite olin sen ikänen... sit kaksvitosena aattelin, että no kolmekymppiset on aikuisia... reilu vuosi aikaa ja MÄ olen kolmekymppinen... enkä kyl ehdi siinä ajassa aikuistumaan...

vai mitä se aikuisuus oikein on?? millon oppii käyttäytymään kuin aikuiset?? milloin osaa ajatella olevansa aikuinen???

tätä on mietitty PALJON bestiksen kanssa .... mut me ei löydetä vastauksia...

voisitteko kertoo!!??? jokainen nyt listaamaan asioita, joita aikuiset ruukaa tehdä!!! hopi hopi! mul on reilu vuosi aikaa opiskella aikuisuuteen!!!

vai onko se vain todettava, että mä en aikuistu koskaan ja musta ei koskaan tule kunnollista stereotypia aikuista!?!

onko se aikuisen hommaa, että kyläillään toisten luona? ehkä on, mutta silloin pitäis ehkä osata keskustella kuin aikuiset, eikä jutella kaksmielisiä eikä juoruilla eikä höröttää ja hihittää ja kikattaa ku teinit... VAI TEKEEKÖ AIKUISET NIIN???

aikuiset ei ehkä kyttää ihmisiä??? VAI KYTTÄÄKÖ???

tätäkö tää aikuisuus ON?? iha normaalia arkea ja elämää, joka ei muutu yhtään seesteisemmäksi, vaikka ikää karttuu??

oon nimittäin tavannut AIKUISIA, jotka käyttäytyy kuitenki ihan yhtä lapsellisesti ja teinimäisesti ku mäki...

oon pettyny jos tää on aikuisuutta!! missä on sellainen aikuisuus, että käyttäytyy JATKUVASTI nätisti ja kohteliaasti ja asiallisesti... HÄ???