tekeekö ne tätä mitä mä nyt teen (klo 0.00)

mä nimittäin alan siivoomaan!!! meinaan siivota alakerran =) keittiöhuolto, kodinhoitohuonehuolto, imurointi koko alakerras ja pölyjen pyyhkiminen.

haluaisin myös laittaa olkkariin verhot, ku tähän asti ollaan pidetty verhoina luontoa =) mut mul ei oo hyvii verhoi!! sellaset osmankäämäverhot laitan vasta syksymmällä... tahtoo PITSIVERHOT!

teen mä vähän nuorempienki juttuu... nimittäin siirrän cd levyjä koneelle

ja voi ei!! pikkubroidi on maanantaina siirtymässä valtion leiville ja se oli parturoinu päänsä sen näköseks... VOI NYT SE MENEE KASVAAN MIEHEKS!!! (vaik mun mielestä se on jo mies isolla ämmällä)

isäntä on mun isobroidin kans yökalassa, joten me tytöt täällä kotona homehutaan... illan olin mätänemässä *hih* bestiksen luona ja se oli oikeen rentouttavaa! ei tarttenu tehä mitään, sai vain olla! kiitos nonna!! mä kyl yritin ehottaa, että ois vedetty kotikännit =) mut ku järkeviä AIKUISIA ollaan, ni ei sit vedetty =P huomenna ois ollu nii kaamee olo!