no mulla ei ole mikään LOMA, mutta viikonloppureissu kuitenkin =)

pestiksellä on vielä ensi viikko lomaa (takana jo kaksi viikkoa), mutta se ei ole koko lomansa aikana päässy reissuun. Se on tehny kotona remonttia ja kankaanpainantaa koko kaks viikkoa. Nyt me kuitenki päätettiin, että lähdetääs taas reissuun. joka kesä on parin päivän reissu vedetty, ja perinteestä ei luovuta nytkään - vaikka mä lomani jo lusin.

me varattiin hotelli Korpilammelta huone kahdeksi yöksi =) riehutaan vähän vesihuvipuistossa, lenkkeillään, jos ehditään ni otetaan jotain hoitoja, jos ehditään ni käydään heurekassa jne =) ihan vain ollaan ja kerätään voimia syksylle ja talvelle. katsellaan ihmisiä. shoppaillaan. mut siis pääasiassa VAIN OLLAAN!

kyllähän mua harmittaa iha vietävästi, että isäntä ei lähde ja että mä taas vaan lesuan... mutta... lupa on, joten ei pitäs pahemmin omatunto painaa... mut painaa se silti! mä oon aina pois kotoa!! niinhän nokosetki aina pottuilee, että "katotaan ni satu ei oo kotona!" "lyödäänkö vetoa, että satu on pestiksellä!" - ja useinhan ne osuu oikeaan!!

tän päivää olen ollut kokoajan isännän kans - pestiksellä tai kotona, mutta silti mulla on jotenki huono omatunto siitä, että me ei olla tarpeeks YHDESSÄ. molemmat ollaan kotona, mutta häärätään omiamme...

mut ehkä sit taas talvella ehditään kyhnöttää toistemme kainalossa... vertaan vaan liikaa meitä nokosiin, jotka on "ihan kokoaja" yhdessä =P ei sais verrata, sillä jokaisella on OMA suhde ja OMAT tavat =P

onhan PALJON pariskuntia jotka ei oo ees tän vertaa yhdessä.

oon yrittäny liittää tänne kuvia meidän ruusupenkeistä, ku niissä on vihdoinkin elämää... mut ei mun kone jotenki ny vaa suostu siihen... toivottavasti ees joskus suostuu!!