oltiin nimittäin bestiksen ja toisen ystävän kanssa MUSTIKASSA =)

mä oon kerran aikaisemmin ollut _omaehtoisesti_ mustikassa. silloin kysyin mummultani, josko se tekis mulle mustikkapiirakkaa, jos mä käyn keräämässä sangollisen mustikoita. nauraen se sen lupasi tehdä. meitsi meni kovalla uholla metsään ja alko poimimaan... jaksoin tasan tarkkaan - tai en ees iha nii paljon jaksanu, mutta uholla poimin pakastusrasiallisen täyteen! *hih* Joo-o!!! ihan KOKONAISEN pienen pakastusrasian =)

vein sen ylpeänä mummulle ja se teki mulle piiraan (tosin se otti iteltään vähä lisää marjaa, että riittäis ees yhteen piirakkaan) *hih*

nooh, nyt oli tavote saaha ees kaks rasiallista =) ja kyl mä jotain viis litraa sit poiminkin =) bestis keräs melki sangollisen ja ystävä pari kolme litraa =) et ei mikään mieletön saalis, mut eka kertalaiseks kyl iha hyvä =P

mut siis mähän kyllästyin HYVIN ÄKKIÄ!! meitsi sit vaan söi karkkii, joi limsaa ja talsi ees taas mettää...

mut siinä olikin haittatekijänä aika monta mun inhotuksen aihetta!!!!
1. mä inhoan rämpiä metsässä
2. mä inhoan marjastusta
3. mä inhoan hikoilua
4. mä inhoan kaikkia ökkömönkiäisiä!!! (ei niinkään hyttyset ja kärpäset, mutta hämähäkit, koppikset, ja milijuunat muut pikku ökkiäiset, joita metsä on pullollaan!!

mut silti jaksoin niinkin paljon!

tosin keskusteltiin pestiksen kanssa, että tää ois varmasti kivempaa jos ois isompi perhe sadosta nauttimassa!

mut saahaan ainaki talvella leipoa mustikkapiirakkaa NAM NAM!!! ja sehän on se pääasia!!

nyt ei muuta ku siivoamaan ja pakastamaan ne kokonaisena! huomenna tarttee tehä piirakka, sillä just nyt ei oo kanamunia =(  (sillon ku niitä tarttis, niitä ei oo - ja ku ei tarttis ni ne mätänee kaappiin) PYH

mut tän illan metsässä rämpiminen korvaa tän illan pyörälenkin=P