nimittäin lomapäiviä... edellisen postauksen jälkeen olen tavallaan lomaillut vain itselleni... itsekkäästi!!! tai no emmä tiä... oonhan mä samalla elänyt bestikselle... piulle ja hänen perheelleen sekä nokosille... isännälle... marjasäilönnälle... mutta hyvin vähän koirille ja kodille... kodille en kyllä lainkaan... koirille vain välillä läsnä olemalla... isäntä on ollut kyllä kovilla, sillä se on rakentanut autotallia ja hoitanut koirat... ku mä olen VAIN rentoutunut...

me on bestiksen kanssa tehty jotain, mitä aikuiset ei taatusti tee!!!!!!!!!!!!!!! me on katottu Greyn anatomian ensimmäinen tuotantokausi kokonaan ja toista jaksot 1-14 =P ohjelmaosuuden kesto vajaa 17 tuntia!!!!!!!!!! HYI KAUHEE KU VASTUUTONTA JA TURHAA!!! (joku voisi luulla!!!) vastuutonta ehkä, mutta turhaa EI! En oo ollu näin rentoutunu sataan vuoteen!!! toki omatunto soimaa kodin, koirien ja isännän laiminlyönnistä, mutta JOS TÄÄ OIS OLLU SITÄ _MUN AIKAANI_ mun OMAA aikaani!?

ja päätin, että KAIKKI jaksot on katsottava loman aikana, ettei työn ajalla aikataulut kuse! siis elämän rytmi ja vuorokausirytmissä eläminen!!! nyt on päivät häärätty muuta ja illat ja aamuyöt vahdattu telkkaa...

tiistaina oltiin Nokosilla (mä olin kokkina ja tekemättä mitään) tiistaina ja keskiviikkona olen säilönyt mansikoita: tehnyt mansikka-raparperimehua, mansikkamehua ja mansikkamarmeladia. keskiviikkona bestis oli IHANA ja siivoili mun keittiötä ja paistoi lättyjä ja leipoi mansikkakakkua (samalla siis ku mä tein mansikkamarmeladia ja mehua) ja Piun porukat oli kakkukahvilla.  tänään olin Piun jalkapalloturnauksessa koko päivän.

MUTTA NYT TÄSTÄ LÄHIN OMISTAUDUN ISÄNNÄLLE, KOIRILLE JA KODILLE!! LUPAAN!!!

Huomenna meinaan pintasiivota kotimme ja lähdemme mökille olemaan tekemättä mitään ja seurustelemaan perheen kesken (mä isäntä ja koirat siis). Lauantaina menemme karstulaan katsomaan salkkaritähtien siivittämää kesäteatteria ja oleilemaan veljen ja hänen vaimonsa kanssa. sunnuntaina ois tarkotus tavata armeijasta ensimmäisellä lomalla olevaa pikkuveljee. ja PLÄÄH *huokailee* maanantaina alkaa sitten taas työelämässä rämpiminen. työtäni rakastan, mutta taidan olla erakoitumassa, sillä en millään jaksaisi ihmisiä ympärilläni!!! onneksi työ ei ole _kokoajan_ asiakkaiden kanssa olemista, mutta silti..... taas pitäis jaksaa keskittyä MONEEN asiaan yhtäaikaa... Onneksi sentään RAKASTAN työtäni!! jos se ois kamalaa, ni taatusti vaihtaisin alaa!!!

lapsettomuudessa ei mitään uutta eikä vanhaa... onko sitä edes??? heikkopeikko on ehkä jopa kaivettu tonne autotallin perustuksiin... ja haudattu betonilla! (ehkä)