oon ihaillen seurannut ihmisten järjestämiä blogiarvontoja, ja miettinyt, kuinka he ovat aina osanneet valita kivoja arvontapalkintoja! monella on omaan blogiinsa liittyviä palkintoja tai omaan harrastukseen...

mulla ei oo mitään harrastusta... eikä mun blogin aiheestakaan oikein ole palkinnoksi soveltuvaa matskua... mut nyt mää keksin!!! elokuun illat on jo niin hämäriä, että voi hyvällä omallatunnolla poltella kynttilöitä =) niinpä mä pistän NYT käyntiin arvonnan, ei liity mitenkään kävijämäärän pyöreisiin, sillä kolmeenkymppiin on vielä rutkasti matkaa... mutta siihen, että SYKSY TULEE!!!!

mä olen ehdoton syksyn lapsi!!! rakastan hämärtyviä iltoja ja ootan, että illat on kohta niin pimeitä, että ne alkaa taas kirkkanemaan =) (olipa taas sana)

mikä on sen ihanempaa, ku hämärät/pimeät illat ja kynttilöiden ja pienten pöytälamppujen kajo!!! minä ja koirat kulkemassa pimeillä hiljaisilla kyläteillä ja talojen ikkunoista kajaa pienet valot. voin tuntea, kuinka joka perheessä eletään ihanaa yhdessä olemisen ja läheisyyden aikaa hektisen kesän jälkeen =)

joten 1.9.2007 satu arpoo osallistuneiden joukosta yhden, jolle lähetän tuoksukynttilöiden muodossa valoa ja aromaterapiaa pimeneviin syysiltoihin =)

jätä siis puumerkkisi kommenteihin ja tietysti myös www-osoitteesi tai sähköpostiosoitteesi, niin otan yhteyttä heti 1.9.2007 =)

onnea arvontaan !!