Hannan keittiöstä kolahti haaste tännen haikaran karttamalle savupiipulle. Nyt sit pitäis osata listata kahdeksan asiaa, jotka tekee mut onnelliseks... ja isäntää ei kuulemma saa listata... HÖH! se ku on se joka on mun onnellisuuteni lähtökohta... no mut koitetaas sitte ilman isäntää!

Nää ei muuten mee onnellisuusjärjestyksessä, vaan iha mieleentulojärjestyksessä:

* YSTÄVÄT, olen onnellinen, että mulla on monta hyvää ystävää ja pari ihan sydänystävää ja kaiken kukkuraks vielä bestis!! Mulla on ystäviä joka mielentilaan ja joka elämäntilanteeseen =) eri tilanteissa eri ystävä on se paras ystävä =) bestis sopii melki tilanteeseen ku tilanteeseen =)

* uusi työkaveri saa mut nauramaan JOKA PÄIVÄ vaikka ois oikeenki paha olla! ja tarkoitan joka päivä =) sillä myös viikonloppuisin voin nauraa sille tai sen sanomisille =P

* oma koti tekee mut aina onnelliseks! alussa ku muutettiin, ni se teki mut vähä surulliseks, ku iski rakennuksen jälkeinen masennus ja mikään talossa ei miellyttäny... mut onneks sitä kesti vain hetken ja sen jälkeen olen ollut AINA onnellinen siitä!!! se on meidän oma pesä, TURVALLINEN pesä!

* pihatyöt saa mut aina hyvälle tuulelle... alottaminen ei ole helppoa, mutta ku on päässy alkuun ni muuttuu surullinenki mieli onnelliseks mieleks! ja vaik aina en oo tyytyväinen lopputulokseen, ni silti olen onnellinen, että meillä on oma piha, jota voi värkätä!

* koirat tekee mut kertakaikkisen onnelliseks iha joka päivä! jokaisessa helvetillisesssäkin hetkessä voin kokea onnea, kun koirat tulevat lohduttamaan =´( *liikuttuu onnesta* voi kuinka se onnellisuuden tunne voi värisyttää koko kroppaa, kun koira tulee surullisin suklaasilmin tuhisemaan haliasentoon ja sydän lyö rintaa vasten ja viestittää pyyteettömästä rakkaudesta emäntäänsä ja isäntäänsä kohtaan =)

* olen onnellinen, kun voin käydä töissä!! en nimittäin osaa olla tekemättä töitä...

* olen onnellinen siitä, että jotku viisaat on keksiny hedelmöityshoidot!!!!!!

* olen onnellinen kun on alkusyksy!! ja koko mahtava syksy vielä edessäpäin ja odotettavissa siis ihania syksyisiä päiviä ja iltoja ja öitä =)

olipa vaikeaa... vaik olen kohtalaisen onnellinen ja elämä juuri tällä hetkellä hymyilee... ni silti oli vaikeaa listata onnellisuuden tekijöitä.... kait mun elämästä onnellista tekee se kaikkien tekijöiden kokonaisuus...

 

meitsi haastaa TuulenTytön, Härän, Rokkiksen,Mollukan,Mammun,AadaKaroliinan ja Myyrysen - tiedän että kaikilla on raskasta ja hankalaa, mutta jouduttepa tekin miettimään hetken sitä, mikä elämästä tekee kuitenkin kaiken kaikkiaan onnellisen =P