Tarpomista blogissa on loistava lause hopolan kommentissa:  Lapsilleni tärkeimpiä, arvostetuimpia ja ihailtavimpia ihmisiä maan päällä ovat tädit. Ainoat, jotka saa varauksettoman ihailun osakseen, halausluvan ja joilta otetaan naisen malli. Tädit kuulemma tuoksuukin niin hyvälle, oikeille naisille, eikä kuten äiti, pierulle..

Mä haluaisin uskoa noin!! =) ainaki Piu viihtyy meillä ja koen meidän roolimme aika tärkeeks hälle =) ja olenhan toki huomannut, että olen muillekin pikkutytöille (siis varsinkin tytöille) naisen malli ja nainen isolla ännällä =) mun kans puuhataan ja jutellaan vähä erilaisia asioita ku äidin kans =P

Mutta silti!!! mä haluaisin olla äiti, jonka kanssa juteltais niitä äidin-kanssa-sopivaa-juteltavaa -asioita! mä haluaisin, että mulla olisi lapsi, joka käyttäytyy vieraiden aikuisten kanssa hyvin ja äidille ja isille sitte kiukutellen... haluan olla äiti, joka yrittää tarjota omaa olkaansa kiukuttelevalle lapselle! haluaisin olla äiti joka yrittää lohduttaa kiukuttelevaa lasta! haluaisin olla äiti joka yrittää rauhottaa kiukuttelevaa lasta...

haluaisin olla aikuinen jolle lapsi voi näyttää OIKEAT TUNTEENSA enkä aina se aikuinen, jonka seurassa vain käyttäydytään hienosti...