MÄ OON NIIIN KYLLÄSTYNYT!!!!!!

*lapsiin

*aikuisiin

*lapsellisiin aikuisiin

*kaupassa käynteihin

*siivoamiseen

ja ennenkaikkea tähän LAPSETTOMUUTEEN!!!!!! mä oon niin perkeleen kyllästyny tähän lapsettomuuteen!!! tähän kriisiin!! tähän tunteeseen!! tähän tunteettomuuteen!! tähän odottamiseen!! tähän epätoivoon!! tähän toivoon!! tähä vittu KAIKKEEN!!!! miksei vois vain elää samana vanhana satuna siten, että tää fucking lapsettomuus EI vaikuttais kokoajan ja ihan kaikkeen!!!!

MÄ OON NII KYLLÄSTYNY KAIKKEEN!!!

Mut isäntään, koiriin, kotiin, mehustamiseen, pihaan, kukkiin, autolla ajeluun - niihin mä EN OLE kyllästynyt!! Niitä kaikkia mä rakastan iha sikana!!

Ja yksi asia mihin EN ole kyllästynyt, päinvastoin!, on tämä paikkareitten juttu!!!

Äsken sorruin hyppäämään puntarille...omalle viisaripuntarille, joka siis näyttää vain NOIN lukemia... otin sillä ja äiteen digipuntarilla lähtölukemat... ja vaiks on ollu kaameen hyvä motivaatio, ni silti on täs loppuviikos ollu sellanen tunne, että "hitto jos ei oo tippunu ku vähä"...ni lopetin piinan ja pomppasin viisarivaakaan... jossa viisari jätti nousematta KAKS JA PUOL viivaa vähemmän ku lähtöpunnituksessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (juu tiedän, paino heittelee paljonkin eri vrkna ja eri vrkaikoina...mutta suunta oli tällä erää alaspäin) JA ILOITSEN SIITÄ!!! tästä hetkestä ja tästä tunteesta!!!