mul on niin paljon asiaa, että en jaksa jäsennellä niitä kunnon lauseiks, joten käytän espanjalaisia palloja - vai oliko ne niitä...no anyway!

*mä TIEDÄN miten mun pitäis syödä, että mä laihtuisin. oonhan mä kaks kertaa laihduttanu painonvartijoiden avulla... ekana "laskin" värejä (hemmetti mä oon vanha, ku jo silloin jouduin laihduttamaa) ja toka kerralla opettelin pisteitten laskemisen.

*mä tiedän myös sen, että laihtuisin niillä ohjeilla, vaikka makaisin sängyssä ja räkisin kattoon (hei, sitähän mä teen nyt, ja ehkä laihdunki ku ruoka ei maistu) - niinhän laihduin edellisilläkin kerroilla!

*mä tiedän, että jos liikkuisin enemmän, laihtuisin varmasti. mut mä en vaa jaksa liikkua, ei siis huvita, ei kiinnosta, en halua hiota... ja mä hikoan pelkästään liikunnan ajattelemisesta!

*mä tykkäisin ennemminki laskea värejä ku pisteitä

*en haluais noita liikuntapisteitä, ku niillä on hyvä huijata itseään -ja muita. "joo, kävin äsken RASKAALLA lenkillä ja saan siis 3 pistettä lisää NAM" vaik oikeesti maleksin kymmenessä minuutissa sata metriä... "ja eiku syämään"

*paitsi että mulla ei ole ongelmana syöminen määrällisesti! ei! vaan syöminen erittäin epäterveellisesti!! mä saatan korvata koko päivän ruoat jollain hyväskällä! jäätelö, pulla, keksi, lätty, suklaa, muu karkki... harvemmin syön mitään rasvaista ja suolaista... (kuten olen sanonut jo monta kertaa, ni oon rakennusaikana syöny itteni täysin yli grilliruoista ja pitsoista  ja hampurilaisketjumössöistä jne)

*mut sit jos syön jotain rasvasta ja suolasta ni sit se menee iha överiks!!! ahmin niin et maha on iha hemmein kipee...

*tai sit jos syön iha tavallista kunnon kotiruokaa, ni sitäki pitää syyä iha sikana...

*on siis opittava syömään OIKEA MÄÄRÄ!

*mulla tulee muuten olemaan ongelmia siinä, että saan pisteet täyteen.. eka syön päivän niin varovasti, että varmasti riittää illalleki, ja sit illal pitää väkisi syyä, että saa pisteet täyteen

*tarttee varmaa muuten suunnitella viikon ruokalista valmiiks, et ei tartte käydä ku kerran kaupassa. sillä mä oon alkanu inhoon kauppareissuja!!!! liikaa väkee, tylsä tarjonta ruoissa...turhaa rahan tuhlausta...

*harmi ku mul ei oo niitä väripainonvartijaohjeita enää, ne ois ollu kivempia... mut tarttee vaan tyytyy pisteisiin PLÄÄH

*no nyt on ajatuksetki jo nii sekasi, että heippa! 

*sitä piti vielä sanomani, että... ääh emmä MUISTA...