eilen kävin ostamassa viikon ruoat etukäteen, että voi suunnitella ateriat  (ja että TULEE TEHTYÄ ruoka)

aamulla suunnittelin viikon ruokalistan etukäteen ja laskin pisteet... tai niin ajattelin tekeväni... mut se olikin vaikeempi homma ku aattelin... ei sitä NOIN VAIN tehdäkään viikon pistesuunnitelmaa, vaan se vaatii aikaa... niinpä tein vain kolme ekaa päivää aamulla ja loput sit illalla.

tein päätöksen, että keitän joka päivä niin ison satsin, että riittää seuraavan päivän lounaaks...

ongelmaksi osoittautui jälleen se, että mun pitää syyyä PALJON! paljon enemmän ku normaalisti!! mut nyt ku jättää pois kaikki herkutherkut ja korvaa ne kunnon ravinnolla, ni määrä kasvaa huimasti!!! ennen kun söin yhden lämpösen aterian/pv ja nyt pitää syyä kaks... ja aamupala pitää oppia syömään! mä ku en syö aamupalaa -paitti satunnaisesti, sillä sit olen koko päivän iha ähkyssä... mut jos mä nyt oppisin...

paino pitää käydä joka viikko tarkistamassa äitin puntarilla, sillä mulla on sellanen viisaripuntari ja se ei kerro koko totuutta... mut äiteen digitaalivaaka kertoo sadan gramman tarkkuuvella =P

oon puhunu tästä pisteprojektista avoimesti ja ajan sillä takaa sitä, että mun sit kans tulis noudatettua niitä. mikä ois sen ihanampaa ku se, että ihmiset kyselee, et paljonko on menny tai huomauttavat, että "voi ku ole laihtunu"

tosin mul on se, että ku joku sanoo että oon laihtunu ni sit mä oon jo niin voittaja, että lopetan laihduttamisen... mut nyt en siihe lankee!!!!!!

eli MÄ TARTTEN TUKEA!!!! tsemppiä ja motivointia!!! please, auttakaa =)