siis näettekö??? mun maha ei pömpötä kovana! mä oon laihtunu iha sikana!!!!

*hih* mul on iha tollanen olo!!!! et mä oisin JO laihtunu iha sikana!!! =P

johtunee siitä, että maha ei oo kokoajan iha piukkatäynnä, vaan sopivasti täynnä niin, että kroppa joutuu kokoajan tekemään työtä ruoan sulattamiseksi =P

eilinen paikkaripäivä oli loistava!! mä olin niin motivoitunut, että!!! keitin nakkikeittoa annoskippoihin (tai siis kattilaan keitin, mutta kattilasta jaoin annoskippoihin) ja laitan pakkaseen, jotta voi sit kiireessä tyytyä kunnon ruokaan.

suunnittelin koko tän viikon ruokalistan valmiiks ja alottelin vähä seuraavaaki. ja mun motivaatio on iha piukassa!!!!

vettä ja kasviksia en mitenkään pakolla meinaa vetää, mut onneks olen jo tottunut siihen, että ruoalle kaipaan jotain tuoretta. ja eilen jopa join vettä ruoan kans, ja ainaki nyt se oli iha ok. mä ku kuitenkin kaipaan MAKUA ruokajuomaks (maito, mehu)

eilen syötiin kermaviilibroileria, tänään nakkikeittoa, huomenna lihasuikaleita, sit wokateria, sit nakit ja muusi, sit lämpösii voileipii, sit jauhelihakeittoo =) ja aina seuraavan päivän lounaaks sitä edellisen päivän päivällistä (paitsi su lounas on tonnikalamunakas)

ja mun ongelma on edelleen se, että pisteitä pitää väkisin kerryttää tyyliin no pannaan juusto leivälle, no tehdään jälkiruoka... jne... mut eiköhä ne tästä tastotu!!

mut tää motivaation tunne on aika makee!!!

kiitti hei! (sulattelee läskejään)

PS MUISTAKAA ARVONTA! Vielä mahtuu loistavasti mukaan!!!!