Sain Hapsukalta kunniamerkin, ja olen siitä enemmän kuin otettu!!! KIITOS KIITOS KIITOS!! *punastelee*

Minäpä ojennan sen enemmän kuin kiitollisena ja ylpeänä seuraaville

Härälle siksi, että hän kirjoittaa NIIN USEIN kuin minun ajatuksiani!!! olemme sielun sisaret!

Rokkiböönalle siksi, että hän on aivan käsittämättömän mielettömän sisukas!!! Ja kaikenlisäks mieletön nettituki ! niin ATK-mielessä kuin henkisen jaksamisenkin kanssa =)

Sadun sivustolle siksi, että hänen sivunsa on minun mielestäni tiivis ja napakka paketti meikäläiselle, joka olen täysin aloitteleva (tai aloituksesta haaveileva) viherpeukalo.

Hannan keittiölle siksi, että tekeleet on mielettömiä ja kateellisena katson joka päivä, kuinka sivulle ilmestyy upeaakin upeampia luomuksia! Ihan tarttui into keittiöpuuhiin - ei vain ole aikaa toteuttaa intoaan... mutta ehkä joskus!!!

Mollukalle siksi, että hän on minulle iso tuki ja kanssamatkaaja!!!

Olkaapa siis hyvät, rakkaat ystävät!!! Olisin halunnut antaa ihan kaikille nettiystävilleni kunniamerkin, mutta se oli "rajoitettu" viiteen =P