nimittäin räkäisyyden kanssa. nyt on se vaihe, että lima on nihkeesti kii joka limakalvos ja sitä pitää kunnolla rykiä (lue räkiä) ulos... mut jos sitä ei ryi (lue räi) ni olo on tukala! siitä on siis vain yksinkertaisesti päästävä eroon.

oon ollu kyl sellasis lääkehuuruis, et huh huh!! oon vetäny allergialääkkeitä ja astmalääkkeitä reilusti yli määrätyn rajan (niin saa kuulemma tehdä silloin kun on tauti päällä) ja lisäks oon ottanu aamuin illoin särkylääkkeen...

lääketokkura johtaa siihen et väsyn tosi helposti ja olo on outo... päässä vippaa =P (erilailla ku normaalisti ;) ) ja ruoka ei vain kertakaikkiaan maistu. pakkoha sitä on syyä, ettei tyhjään mahaan kaikkee myrkkyy vedä... töissäki oon sanonu työkavereille, että jos kupsahdan ni soittakaa vaa ambulanssi ja pyytäkää vatsahuuhtelu =P

nooh, parempaan ollaan menos, sillä enää ei tartte olla iha kokoaikaa niistämässä. ja nyt alkaa se vaihe, että henkeä ahdistaa kokoajan. se on aina merkki siitä, että pari päivää vielä ni sit on kaikki ok. ens yö voi olla hankala... ton hengen ahdistuksen takia siis. mut sit se oli siinä =)

sit maanantaina alankin noudattamaan painonvartijoiden ohjelmaa, sillä sain juuri tän uusimman ohjelman... iha eka täytyy kokeilla leipoo painonvartijoiden mustikkapiirakka - ni on jotain mitä tarjoan mollukalle ja deesonille, ku tulevat kylään =) VOI ETTÄ MÄ OOTAN TEIDÄN TAPAAMISTA!!!! =) ei tää enää tartu kehenkään tää räkäsyys!!! jos ees oli tarttuvaa laatua! mä ku edelleen veikkaan et tää johtu siitä et siel serenas oli nii pirusti vaan bakteereja, jotka jäi kii mun rakkaisiin limakalvoihin!!!

oisko muuten ketään joka vaihtais mun kans limakalvot??!! mä en jaksais enää tätä, et mä oon kokoajan nuhainen!! oon kaksvuotiaasta asti sairastanu kroonista heinänuhaa ja nyt alkais riittää!!! isännän kans on moneen otteeseen vaihdettu neniä, mutta ei noi limakalvot tunnu siinä vaihtuvan...

samal voisin ilmoittaa Vaihdetaan-osastolle keuhkot! niittenki renkkaamiseen oon niin kyllästyny!! kaksvuotiaana oon sairastunu astmaan ja se vaivaa aina vaan...

ja ku vauhtiin päästään, ni munasolutkin voisin jonku kans vaihtaa!!

ja tissit!

ja jos oikeen paljon on kysyntää, ni kyl mä kaikki läskiniki vaihtaisin vaikka jonku lihaksiin!

ja naama!

tai ainaki kasvojen iho...

no hemmetti, vaihdetaan koko kroppa!