ja kyllä mieli lepäs!!

lähdettiin mun töitten jälkeen ajaan kohti espoon korpilampea =) suoraan nukkumaan perille päästyä.

lauantaina sit shoppailukierros kehä kolmosen ääressä =P perinteiset ikea, sinooperi ja kodin ykkönen.

sit hotskalle päikkäreille ja sit serenaan peuhaamaan

serena oli iha piukassa väkeä, ja se teki siitä vielä vaarallisemman ku mitä se on. ihmiset käyttäyty tosi holtittomasti mäissä... ja altaissa...

erehdyttiin laskemaan sellainen mäki, mis piti mennä mahaltaan... veteen törmätessä tuntu että keuhkot puhkes, rintakehä murtu ja tissit räjähti! se tissien räjähdystunne saatto johtua siitä, että meil molemmil oli uikkarit tippunu =P

sen jälkeen vähä rauhotettiin ja päätettiin mennä ulos aurinkoon... meitsi käveli portaita pitki ja bestis meni liuskaa pitkin, sanoen "mä otin tän haasteellisemman reitin (ku liukas ja märkä ja vaikee kävellä) ku kaipaan elämään jännitystä" mä kävelin tukevasti ja rauhassa portaita pitkin (mä ku kaadun AINA!! jäällä, hiekalla, lumella, liukkaalla, märällä joka paikas) bestis lohkas et on tää serena nii vaarallinen paikka, että ois tarttenu ostaa henkivakuutus. mä polleana tunnustin, että "mulla on henkivakuutus..tus...tus..tus..." ja tipuin portaat pertseelläni liukuen. mulle ku ei riittäny mitkään vesiliukumäet, vaan halusin vähä haasteellisempaa mäkeä...

kipeäähä se otti, mut sisulla äkkiä ylös ja ulos nauramaan kuset housussa. hetken siel asiaa kerrattuamme alko tulee huono olo ja oli pakko istuu... istuin, ni alko menee kuulo. en kuullu korkeita ääniä ja sit en oikee mitään ääniä ja sit meni näkö... bestis pakotti mut makaamaan ja siel maatessa alko aistit palautumaan.

käsi jäi kipeeks ja kankku on iha sinivioletinmusta

oikea käsi menetti osittain toimintakykysä mut mä luotan että se paranee... tai siis toivon...

buranan ja kylmägeelin voimin mä nyt elelen =P (mä joka en koskaan suostu käyttämään kipulääkkeitä, olen nyt niiden käyttäjä)

la oli tarkotus käydä heurekassa, mut shoppailu vei nii voimat, että siirrettiin se su:lle

mut ku mä teloin käteni niin et sen ois ollu hyvä olla kantositees, ni en halunnu lähtee ihmisvilinään

me päätettiin sit mennä tervehtiin rokkiböönaa ja se toteutuikin =) oli tosi ihana nähdä, vaikka uutiset hänellä ei ollu lainkaan sitä, mitä halus kuulla!

siitä ajettiin sit viel ideaparkiin ja kierretiin se ympäri.

loppukotimatka meni siinä, että vain oltiin hiljaa ja laulettiin radiosta soivia piisejä.

kotona oli hirveen tyhjä olo, ku mä en shoppaillu oikeen mitään. ikeaan meni viitisen kymppiä ja autokeitaalle parikymppiä... ja tyhjä olo taitaa johtua siitä, että en ostanu mitään krääsää... mut hyvä näin!!! rahalla on muutaki käyttöö!

tää päivä on sit menny siinä, että pään rei'istä on valunu serenan myrkkyjä... nielu-nenä-poski-silmä-seutu on ku tulessa...räkä valuu ja korvat vuotaa... inhottavaa!!! mut se oli odotettavissa... sitä vettä meni niin joka reijästä inekseeen, että ei ihmekään että limakalvot on kovilla...

isäntäki oli telonu jalkaasa - iltariennossa ja kotiportaissa... sil on ehkä varvas murtunu (kotiportaissa) ja pohkeessa jännetupentulehus... et molemmat ollaan iha buranalla nyt =)

mut muuten oli rentouttavaa ja ihanaa!! KIITOS BESTIS!!!